توصیه یک اصولگرا به اصلاح‌طلبان: از انتخابات ۱۴۰۰ درس بگیرید

توصیه یک اصولگرا به اصلاح‌طلبان: از انتخابات ۱۴۰۰ درس بگیرید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: پیروز اصلی انتخابات ۱۴۰۰ ملت ایران بود، زیرا توانست علیرغم این شرایط کرونایی این حجم از مشارکت را به نمایش بگذارد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره وضعیت کشور پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود، زیرا توانست علیرغم این شرایط کرونایی این حجم از مشارکت را به نمایش بگذارد؛ کمااینکه نفوذی‌ها هم در تلاش بودند تا مشارکت صورت نگیرد.

او ادامه داد: دولت مستقر نشان داد که به دغدغه‌‍ های اصلی مردم بی تفاوت بوده است. این دولتی بود که با حمایت اصلاح طلبان روی کارآمد، موضوعی که در بین خودشان هم باعث اختلاف شد؛ در نتیجه ملت هم به افرادی روی آورد که دغدغه مشکلات مردم را داشتند، البته من نمی‌خواهم بگویم که این به معنی روی آوردن به سمت جریان اصولگراست، بلکه روی آوردن به جریان مردمی و انقلابی است.

شاکری تصریح کرد: رئیس دولت فعلی و شخصیت‌های جریان اصلاحات به شدت در تلاش برای ترساندن مردم از آقای رئیسی بودند، ولی شاهد بودیم که مردم تشخیص دادند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و آنها باید از این انتخاب مردم درس بگیرند و به سمت مردم روی بیاورند وگرنه خودشان عبرت تاریخ خواهند شد.

27219

پست بعدی

بررسی آلبوم تازه همایون شجریان در برنامه «دانگ» رادیو

س جولای 6 , 2021
برنامه رادیویی «دانگ» با حضور رضا موسوی (مدیر هنری) و فردین خلعتبری (آهنگساز)، به بررسی آلبوم تازه همایون شجران خواهد پرداخت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجله زنده موسیقی «دانگ»، پنج‌شنبه هفدهم تیر، در گفت‌وگو با مدیر هنری آلبوم تازه همایون شجریان و فردین خلعتبری (آهنگساز)، به بررسی این اثر خواهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000