بررسی آلبوم تازه همایون شجریان در برنامه «دانگ» رادیو

بررسی آلبوم تازه همایون شجریان در برنامه «دانگ» رادیو

برنامه رادیویی «دانگ» با حضور رضا موسوی (مدیر هنری) و فردین خلعتبری (آهنگساز)، به بررسی آلبوم تازه همایون شجران خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجله زنده موسیقی «دانگ»، پنج‌شنبه هفدهم تیر، در گفت‌وگو با مدیر هنری آلبوم تازه همایون شجریان و فردین خلعتبری (آهنگساز)، به بررسی این اثر خواهد پرداخت.

اسماعیل باستانی، تهیه‌کننده و مجری این برنامه توضیح داد: «این هفته با رضا موسوی، مدیر هنری درباره آلبوم تازه فردین خلعتبری و همایون شجریان و با همایون نصیری درباره کلیت دنیای موسیقی و وضعیت موسیقی در روزهای کرونایی گفت‌وگو خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: «در برنامه «دانگ»، موسیقی‌های دارای مجوز وزارت ارشاد به علاقه‌مندان معرفی می‌شود و در بخش کارشناسی و تحلیل به گفت‌وگوی ویژه با خوانندگان، موسیقی‌دانان، نوازندگان و ترانه سرایان می‌پردازیم.»

برنامه «دانگ» رادیو نمایش که پیش از این «نوباب» نام داشت، به شیوه مطالبه‌گر از مردم دعوت می‌کند تا به آثار خوب موسیقی گوش دهند. این برنامه شامل بخش‌هایی چون «موزیک باز»، «سازباز»، «نغمه ساز»، «پیکان جوانان»، «پیاده رو» و «بخش میدانی» است.

مجله موسیقی زنده «دانگ»، تولید گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی رادیو نمایش به تهیه‌کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و با حضور نوژان حیدری، مجری و کارشناس، پنج شنبه‌ها ساعت ۱۸ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

ورود و خروج خودرو به این استان زائرپذیر ممنوع شد

س جولای 6 , 2021
تسنیم نوشت: سرمست گفت: بر اساس زائرپذیر بودن استان قم و همچنین تجمعات زیاد ممکن است وضعیت نارنجی کرونایی استان به وضعیت قرمز برسد. بهرام سرمست استاندار قم پس از پایان جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به نارنجی بودن وضعیت قم گفت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000