آرزوی حسن ناهید، نوازنده مشهور برای جوان‌ترها

آرزوی حسن ناهید، نوازنده مشهور برای جوان‌ترها

ایسنا نوشت: حسن ناهید ـ نوازنده پیشکسوت نی ـ در آغاز ۷۸ سالگی خود آرزو می‌کند که هر چه سریع‌تر همه جوان‌ها بتوانند با زدن واکسن کرونا به روال عادی زندگی خود بازگردند.

حسن ناهید که یکی از مهم‌ترین اساتید نی نوازی در ایران است به تازگی وارد ۷۸ سالگی شده و درباره وضعیت سلامتی خود با توجه به اینکه چندی پیش به علت عارضه قلبی مدتی در بیمارستان بستری بود، گفت: شرایط جسمانی‌ام بهتر است و اوایل خرداد دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردم. قرار بود دوز دوم را ۲۹ خرداد بزنم که وقتی مراجعه کردم به من گفتند موجود نیست و هنوز هم خبر نداده‌اند چه زمانی باید دوباره مراجعه کنم.

او درباره آرزوی این روزهای خود اظهار کرد: آرزویم این است که جوان‌ها بتوانند واکسن کرونا را بزنند و با امید به زندگی ادامه دهند و از طرفی با ورزش کردن و مراقبت از سلامتی خود زندگی سالمی را در پیش بگیرند. ای کاش اکنون که وضعیت کرونا مناسب نیست در صورت موجود شدن واکسن حتما تزریق کنند و تا وقتی که شرایط موجود نیست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و باعث افزایش تعداد مبتلایان نشوند.

حسن ناهید، نوازنده پیشکسوت نی است که چند سالی است دیگر توان نواختن نی ندارد.

۵۸۵۸

پست بعدی

افزایش تعداد فوتی‌های جدید کرونا در کشور / ۱۳۷۸۱ بیمار دیگر شناسایی شدند

ی جولای 4 , 2021
ایسنا نوشت: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۱۶۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. تا کنون ۴ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۶۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۳۸۰ نفر نیز دُز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000