قدرت نمایی سامانه های موشکی و رهگیری پدافند هوایی ارتش در منطقه

قدرت نمایی سامانه های موشکی و رهگیری پدافند هوایی ارتش در منطقه

فر‍‍مانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‍گو کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این دیدار گفت: دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، همواره یادآور خاطرات خوب و نقش موثر وی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و مایه دلگرمی است.

وی در ادامه با تشریح اقدامات، دستاوردها و توانمندی‍های نیروی پدافند هوایی ارتش در صیانت از آسمان ایران اسلامی، افزود: پدافند هوایی در مقایسه با سال های گذشته پیشرفت‍های چشمگیری در همه حوزه‌های کشف، شناسایی، رهگیری و سایبری داشته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی اضافه کرد: اکنون ما در همه حوزه های پدافند هوایی اعم از کشف، رهگیری، درگیری، انهدام مسلح و مسلط به سامانه‍ هایی هستیم که در منطقه حرف اول را می‍زند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نیز با ابراز خرسندی از دیدار با فرماندهان ارشد نیروی پدافند هوایی و ارائه گزارش غرور آفرین توسط فرمانده متعهد و با اخلاص این نیرو خاطر نشان کرد: مدافعان آسمان ایران اسلامی چشم و چراغ این ملت و مایه غرور و افتخار سایر نیروهای مسلح هستند. امروز نیروهای مسلح مایه غرور بوده و در دل مردم جای دارند.

قدرت نمایی سامانه های موشکی و رهگیری پدافند هوایی ارتش در منطقه

امام جمعه تبریز با تاکید بر این که پدافند هوایی در دل مردم، محبوب و با عزت است،گفت: هر وقت صحبت از پدافند می‌شود همواره یاد شهید ستاری در دل‍ها زنده می شود که در عملیات والفجر ۸ خوش درخشید و پدافند هوایی در آن عملیات نقش مهمی را در کنار سایر رزمندگان ایفا کرد و با ابتکار و درایت این شهید والامقام و همکاری خوبی که با شهید بابایی به عمل آمد، بیش از ۷۰ فروند از هواپیماهای بعثی ساقط شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوباشی، به نقش پدافند هوایی در عملیات غرورآفرین دستگیری ریگی و شکار هواپیماهای نفوذی دشمن اشاره کرد و آن‍ها را نماد بالندگی و اقتدار دانست.

وی در ادامه با ابراز رضایت و تشکر از فعالیت های شبانه روزی کارکنان و فرماندهان نیروی پدافند هوایی و همچنین فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب در حراست و صیانت از آسمان امن ایران اسلامی به خصوص آسمان شمال غرب کشور افزود: استقرار منطقه پدافند هوایی شمالغرب در این آذربایجان شرقی و حضور فرمانده متعهد و پرتلاش آن، مایه افتخار و مباهات است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به حضور درخشان خانواده بزرگ ارتش در عرصه انتخابات تصریح کرد: حضور دلگرم کننده ارتش و خانواده های فهیم آن‍ها که همواره پیرو خط رهبر معظم انقلاب هستند باعث افتخار و مایه مباهات بود و باید این نعمت را باید قدر بدانیم.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این سرزمین از هر توطئه و نیرنگی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات استفاده کردند، خاطر نشان کرد: مردم، با بصیرت، آگاهی و همت والا با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با وجود تمامی کارشکنی ها و توطئه‍های دشمنان در انتخابات شرکت کردند و یک حماسه آفریدند. ما باید قدردان این حضور باشیم که برابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برنده واقعی مردم هستند.

27215

پست بعدی

رشد تلفات تصادفات در دو ماهه نخست امسال

ی جولای 4 , 2021
شهرداری تهران غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر میراث فرهنگی سازمان هواشناسی مواد مخدر کمیته امداد امام خمینی هفته قوه قضاییه مدارس غیردولتی کنکور

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000