واکنش‌ها به انتصاب محسنی اژه‌ای به ریاست قوه‌ قضائیه

واکنش‌ها به انتصاب  محسنی اژه‌ای به ریاست قوه‌ قضائیه

مقامات و شخصیت های مختلف در پیام هایی جداگانه انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته غلامحسین محسنی اژه‌ای در حکمی از سوی رهبر انقلاب به ریاست قوه قضائیه منصوب شد که این انتصاب موجی از پیام‌های تبریک را به دنبال داشت.

پیام تبریک آیت‌الله جنتی به محسنی اژه ای

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

واکنش‌ها به انتصاب  محسنی اژه‌ای به ریاست قوه‌ قضائیه

متن پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای دامت تأییداته

انتصاب جنابعالی به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که نشان از اعتماد ویژه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به آن جناب و لحاظ سوابق انقلابی و تجربه گرانسنگ شما در امور قضایی است ان‌شاءالله برای نظام اسلامی و قوه قضائیه، مبارک و مایه خیر و برکت باشد.

این جانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته و آرزوی دوام توفیقات جنابعالی و همکاران خدوم دستگاه قضایی، امیدوارم تمام تلاش خود را برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری که در حکم معظم له بر آن‌ها تاکید شده، مبذول دارید تا شاهد استمرار تحول و ارتقای آن قوه جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

پیام تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته
سلام علیکم
اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) به آن جناب به پشتوانه پیشینه ای گرانسنگ از تقوا و دانش و ولایتمداری و سابقه طولانی در مسند قضا و انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می‌ نمایم.
رجای واثق دارم به اعتبار کارآزمودگی و روحیه انقلابی در مسیر رویه ی تحول گرایی و عدالت خواهی و تحقق سند تحول قوه قضاییه ، امانت اعتماد ولی امر مسلمین جهان را به شایستگی پاس خواهید داشت ان شاءالله.

پیام تبریک دبیرکل جامعه روحانیت مبارز به محسنی اژه ای

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه الحق

برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای دام عزه.

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
انتصاب سزاوار و ارزشمند شمارا به ریاست قوه قضائیه صمیمانه تبریک می گویم.
اجرای عدالت، حفظ حقوق عامه، دفاع از مظلومین، اجرای حدود الهی و گسترش قسط از والا ترین رسالت های الهی و انسانی است. نظام اسلامی و جامعه انقلابی ما، سخت در انتظار دادرسی اسلامی اند.
همه می دانیم مشکلات، موانع و نارسایی های فراوان در این مسیر وجود دارد و بی شک عبور از آنها همتی والا، اراده ای پولادین، تلاشی بی وقفه، بصیرتی جامع و نفسی طاهر می خواهد.
امید داریم با ره توشه گرانی که از جوانی در مکتب شهیدان همیشه جاودان بهشتی و قدوسی(ره) بر گرفته اید و با تجربه و تلاش پیوسته که بیش از چهار دهه آن را تثبیت و تعمیق بخشیده اید، و با همدلی و همکاری خانواده بزرگ و عزیز قضایی، شاهد تحقق نظام قضایی در تراز جامعه اسلامی و انقلابی باشیم.
از خداوند متعال توفیقات بیشتر شمارا در اجرای حق و عدالت خواستارم_ بعونه و توفیقه
دعاگو
مصطفی پورمحمدی
۱۴۰۰/۴/۱۱

پیام تبریک رئیس دیوان عالی کشور به رییس جدید قوه‌ قضائیه

رئیس دیوان عالی کشور در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژیه، ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت

اعتماد مقام معظم رهبری به حضرتعالی و انتصاب آن جناب را به سمت ریاست قوه قضاییه به جنابعالی تبریک می گویم.

امید است که تجربیات جنابعالی در دوره چهل ساله قضایی بیش از پیش موجبات تحقق اهداف سند تحول قضایی را فراهم آورد، دیوان عالی کشور نیز در انجام وظایف قانونی خود همواره در کنار آن جناب خواهد بود.

موفقیت و توفیق روزافزون جنابعالی را از محضر خداوند متعال مسئلت دارم.

سیداحمد مرتضوی مقدم

رئیس دیوان عالی کشور

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به حجت الاسلام اژه‌ای

حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیام تبریک خود به حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای نوشت:

واکنش‌ها به انتصاب  محسنی اژه‌ای به ریاست قوه‌ قضائیه

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه ای «دام عزه»

با سلام و تحیت،

در قرآن کریم آمده است:

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید.

حسن اعتماد ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به حضرتعالی در سپردن مسئولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

نقش قوّه‌ی قضاییّه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی است، قوّه‌ی قضاییّه ضامن صحّت عمل مسؤولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آنها در نظام اسلامی است.

اگر ما تشنه‌ی عدالتیم، تضمین تحقّق عدالت، با سلامت و کارآمدی قوّه‌ی قضاییّه میسّر است.

اگر ما برای مردم و حقوق آنها ارزش درجه‌ی یک قائلیم، تأمین این حقوق، در گرو این است که قوّه‌ی قضاییّه بتواند کار خود را با قوّت، شجاعت و بصیرت انجام دهد.

انتظار می رود با حضور حضرتعالی در راس قوه قضائیه به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند و اشرافی که نسبت به آسیب ها و تهدیدات دارید، با گماردن نیروهای کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیتها، با قاطعیت با شبکه های فساد وعناصر آن مبارزه تا طعم شیرین عدالت در کام مردم بنشیند.

با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند و درخشان حضرت آیت الله رئیسی، برای موفقیت جنابعالی در ایفای این امانت و مسئولیت بسیار مهم و خطیر دعا می نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاء الدین آقاجانپور

27219

پست بعدی

پخش فیلم‌های کوبا گودینگ جونیور در شبکه نمایش

ج جولای 2 , 2021
فیلم‌های کوبا گودینگ جونیور، بازیگر سرشناس هالیوود که در سال ۱۹۹۶ برای بازی در «جری مگوایر» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد، در شبکه نمایش تلویزیون، پخش می‌شوند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش در هفته پیشِ رو، علاوه بر پخش فیلم‌های منتخب خانوادگی در ساعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000