مرتضی آقاتهرانی: اینترنت حتما محدود خواهد شد/ مجلس پای طرح ساماندهی پیام‌رسان‌هاست

مرتضی آقاتهرانی: اینترنت حتما محدود خواهد شد/ مجلس پای طرح ساماندهی پیام‌رسان‌هاست

ایسنا نوشت: مرتضی آقاتهرانی گفت: در رابطه با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی که در دستور کار مجلس است گذاشته شده و با آن مخالفت کرده‌اند و شلوغ کردند؛ چراکه نمی‌خواهند این کار انجام شود، اما پای آن ایستاده‌ایم، کار خود را انجام داده‌ایم و قانون آن را آماده کرده‌ایم، به صحن مجلس می‌بریم و انجامش خواهیم داد.

مرتضی آقاتهرانی در نشست اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اساتید، نخبگان و تشکل‌های فرهنگی و دانشجویی مشهد که شامگاه گذشته، ۱۰ تیرماه، در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، در رابطه با فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ۱۹ نفر آغاز به کار کرده و ما ابتدا اولویت‌بندی کردیم که در این چهارسال چه کارهایی انجام دهیم؛ چراکه نمی‌توانیم همه کارها را همزمان انجام دهیم. ما دو کار را باید در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی دنبال کنیم، اول اینکه قانون را خوب بنویسیم و سپس اینکه نظارت انجام دهیم تا قوانین به خوبی عملیاتی و اجرا شود.

وی ادامه داد: باید در برنامه‌ها اولویت‌بندی کنیم و صحبت‌های مقام معظم رهبری، خواسته‌ها و نیازهای مردم را مدنظر قرار دهیم. ۱۹ نماینده حدود ۱۵۰۰ ساعت وقت می‌گذارند تا قانون بنویسند، سپس کمیته تشکیل می‌دهند و آن را در کمیسیون تخصصی بررسی می‌کنند و ۴۵۰۰ ساعت دیگر برای آن وقت می‌گذارند. دیگر چه کار می‌خواهیم کنیم؟ نمی‌توانیم که معجزه کنیم. نباید شلوغ کرد، اما واقعا ایستاده‌ایم و در حال انجام کار هستیم‌.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها، تصریح کرد: از بیرون کشور بیش از ۱۳۰ هزار پست در رابطه با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی که در دستور کار مجلس است گذاشته شده و با آن مخالفت کرده‌اند و شلوغ کردند؛ چراکه نمی‌خواهند این کار انجام شود، اما پای آن ایستاده‌ایم، کار خود را انجام داده‌ایم و قانون آن را آماده کرده‌ایم، به صحن مجلس می‌بریم و انجامش خواهیم داد.

مرتضی آقاتهرانی: اینترنت حتما محدود خواهد شد/ مجلس پای طرح ساماندهی پیام‌رسان‌هاست

وی در پاسخ به انتقادات بابت کمبود بودجه مرتبط با مسائل هنری، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس قسمت‌های مختلفی را دارد که موضوعات هنر بخشی از آن است، اما ما بودجه مسائل فرهنگی و هنری را از ۰/۵ به ۳/۵ درصد افزایش دادیم و تلاش‌های بسیاری برای این موضوع انجام دادیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در ادامه این جلسه در رابطه با فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح ساماندهی پیام رسان‌های فضای مجازی سال‌ها است که مطالبه همگان است و امسال توانستیم آن را به نتیجه برسانیم. همچنین بیشتر از ۲۰ سال است که قانون برای مدیریت صداوسیما وجود نداشته است، اما به دنبال آن هستیم.

27219

پست بعدی

ایتن هاوک به «چاقوهای آخته ۲» پیوست/ عکس

ج جولای 2 , 2021
مهر نوشت: انتشار تصاویر جدید از فیلمبرداری «چاقوهای آخته۲» نشان داد، ایتن هاوک نیز به این فیلم پیوسته است. به گزارش کولیدر، ایتن هاوک، بازیگری که ۴ نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، از بازیگران فیلم پرستاره «چاقوهای آخته ۲» است. در «چاقوهای آخته ۲» به کارگردانی رایان جانسون که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000