ادامه ادعاها درباره تعداد رأی احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰

ادامه ادعاها درباره تعداد رأی احمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰

عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، با اشاره به آمار آرای باطله در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: ادعاهای شبکه غربی مبنی بر اینکه برخی ها به زور پای سر صندوق رای آورده شدند ادعاهای بی اساسی است؛ زیرا منطقی‌تر این است که گفته شود افرادی که رای ندادند به زور منصرف شدند وگرنه اینکه ۴۰ درصد حاضر شدند پای صندوق رای بیایند چه اجباری وجود دارد که بقیه پای صندوق رای حاضر شوند. این رفتارها بیشتر مقابله با دموکراسی واقعی در ایران است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: فردی که پای صندوق می‌آید و رای باطله به صندوق می‌اندازند در اصل نظام و صندوق رای را قبول دارد، اما ممکن است که نامزد مد نظر خود را نیافته باشد.

وی تاکید کرد: بر روی حدود ۲ میلیون و خرده‌ای از رای‌های باطله نام احمدی نژاد بوده و این یعنی حتی طرفداران احمدی نژاد هم به کمپین تحریم انتخابات نپیوستند. البته ممکن است برخی از آن‌هایی که رای نداده اند طرفداران او باشند، زیرا نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که بخشی از طرفداران او حاضر به شرکت نشدند.

۲۷۲۷

پست بعدی

«ماسک» از ایران به سوییس می‌رود

ج جولای 2 , 2021
فیلم کوتاه «ماسک» به نویسندگی و کارگردانی نوا رضوانی در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم لوکارنو 2021 نمایش داده خواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره لوکارنو که از سال ۱۹۴۶ هر ساله در شهر لوکارنوی سوئیس برگزار می‌شود جزء چهار جشنواره معتبر فیلم اروپا محسوب می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000