مرگ نوجوانی که سرش را از پنجره خودرو بیرون آورده بود

مرگ نوجوانی که سرش را از پنجره خودرو بیرون آورده بود

فارس نوشت: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از جان باختن نوجوان ۱۷ ساله‌ای به دلیل بیرون آوردن سر از شیشه عقب خودرو و برخورد با رفیوژ میانی معبر در فداییان اسلام خبرداد.

سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از جانباختن پسر 17 ساله به خاطر بیرون آوردن ناگهانی سر از خودرو و برخورد آن با رفیوژ میانی فداییان اسلام خبر داد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 23:06 شب گذشته سرنشین عقب یک‌دستگاه سواری پراید که در حال تردد در مسیر فداییان به شمال قبل از غیبی بود ناگهان سر خود را از شیشه عقب خودرو بیرون می آورد.

مومنی گفت: چند لحظه از این اقدام سرنشین نگذشته بود که سر وی با رفیوژ میانی مسیر این بزرگراه برخورد کرده و باعث فوت جوان 17 ساله می‌شود.

وی با بیان اینکه به گفته شاهدان، راننده پراید با دیدن این صحنه از محل حادثه متواری می شود، گفت: با دریافت این خبر بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 20 پلیس راهور فاتب در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

مومنی از رانندگان خواست از تغییر مسیر ناگهانی در رانندگی پرهیز کرده و همیشه و در همه حال توجه کافی و لازم رابه جلو داشته باشند و از انجام کارها و اقداماتی که توجه را از رانندگی منحرف می کند جدا خودداری کنند.

47231

پست بعدی

«صحنه زنی» پروانه نمایش گرفت

پ جولای 1 , 2021
فیلم «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، مجوزِ شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی را به‌دست آورد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در تازه‌ترین جلسه‌اش، با صدور مجوز نمایش «صحنه زنی» به تهیه‌کنندگی مجید رضابالا و کارگردانی علیرضا صمدی موافقت کرد. این فیلم، موفق به دریافت سیمرغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000