داستان مبهم بشقاب‌ پرنده‌ها

داستان مبهم بشقاب‌ پرنده‌ها

«هواپیماهای بی‌سرنشین دشمن یا بشقاب پرنده‌هایی از فضا؛ رصد اشیای ناشناخته فضایی و تئوری‌های توطئه‌ای که همراه با آن مطرح می‌شود، قدمتی نسبتاً طولانی دارد. جسم‌های پرنده ناشناخته، پدیده‌هایی هستند که گهگاه در آسمان دیده شده و فرضیه‌های گوناگونی درباره ماهیت آنها وجود دارد».

«خبر تعطیلات» در شماره جدید خود به موضوعی جذاب و هیجان‌انگیز پرداخته است؛ گزارشی با تیتر« داستان مبهم بشقاب‌ پرنده‌ها».
دیگرعناوین مهم شصت‌ و سومین شماره «خبر تعطیلات» که فردا جمعه منتشر می‌شود، عبارتند از: نسیمی دلنشین از خراسان (یادی از علی باقرزاده از سرآمدان روزگار در سرودن قطعه)، در حسرت غول‌های فوتبال، مهندس ایران زمین،«فروغ» دختر نامی مظفرخان، بهترین جنگنده‌های ۲۰۲۱، گربه‌ماهی در آکواریوم، مورد عجیب بیل گیتس، مردی خسته از متنفربودن (کمی درباره جو فریزر، بوکسور استثنایی)، ماموریت پیچیده و قدرت واقعی فکر و احساس.

■ ■ ■

لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبر تعطیلات»، جمعه سوم مرداد ۱۳۹۹ با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا از آن پس، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی۴۲ سال گذشته در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.

۲۳

پست بعدی

پسر جوان از اتهام قتل عمد دوست معتادش تبرئه شد/ اگر به او حمله نمی کردم او مرا می کشت

پ جولای 1 , 2021
شرق نوشت:یک سال قبل خبر درگیری خونینی در منزلی در جنوب تهران به پلیس داده شد. زمانی که مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند، متوجه شدند جوان مجروح در اتاق عمل است. او قبل از اینکه وارد اتاق عمل شود، گفته بود شخصی به‌نام رامین او را زده است. پلیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000