ادعای عجیب کیهان درباره قتل های زنجیره ای دوره خاتمی/یک قتل دیگر به پرونده اضافه شد

ادعای عجیب کیهان درباره قتل های زنجیره ای دوره خاتمی/یک قتل دیگر به پرونده اضافه شد

روزنامه کیهان در خبر ویژه خود مدعی شد مرگ یک روشنفکر دیگر در آذر ۱۳۷۷ مرتبط با پرونده قتل‌های زنجیره‌ای است.

در این مطلب آمده است؛

در فتنه قتل‌های زنجیره‌ای، چند منتقد نجیب نظام به قتل رسیدند و فضای تبلیغاتی مسمومی ‌به راه افتاد. یکی از قربانیان این جنایت مشکوک، مرحوم دکتر مجید شریف، مترجم کتاب روشنگرانه و ضد صهیونیستی پروفسور روژه گارودی با نام «اسطوره‌های بنیانگذار سیاست اسرائیل- تاریخ یک ارتداد» بود. آقای یونسی که پس از کناره‌گیری وزیر وقت، وزیر اطلاعات شد، آیا بررسی مستقلی انجام داد که چرا باید مترجم کتاب ضد صهیونیستی در تهران ‌ترور شود؟

گفتنی است در پاییز ۱۳۷۷ چهارقتل سیاسی در تهران رخ داد. با پیگیری مطبوعات و سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور وقت آشکار شد چند نفر از کادر وزارت اطلاعات در این قتل‌های خودسرانه دست داشته‌اند. با این خبر کیهان می‌توان گفت که این قتل‌ها دست‌کم ۵ مورد بوده است.

۲۷۲۷

پست بعدی

آقای رئیس جمهور جدید! من حتی اگر در انتخابات،شرکت نکرده باشم حق دارم اینها را از شما بخواهم

پ جولای 1 , 2021
روزنامه اطلاعات در یادداشتی نوشت:من اگر جای آقای رئیس جمهور جدید بودم، در میان صدها و هزاران مشکل پیش‌روی- که در کار مردم گره افکنده- اول از همه می‌رفتم سراغ حل و فصل معضل دارو و تسهیل درمان؛ برای آن سفرکرده از استان مرزی به پایتخت، که کنار یک بیمارستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000