وزارت اطلاعات کلاهبرداران کنکور ۱۴۰۰ را دستگیر کرد

وزارت اطلاعات کلاهبرداران کنکور ۱۴۰۰ را دستگیر کرد

وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تحرکات چند شبکه کلاهبرداری که در زمینه عرضه و فروش سوالات غیر واقعی آزمون سراسری ۱۴۰۰ فعالیت داشتند؛ شناسایی و مورد برخورد قرار گرفته و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در راستای حفظ سلامت و آرامش روانی خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، تحرکات چند شبکه کلاهبرداری که در زمینه عرضه و فروش سوالات غیر واقعی آزمون سراسری ۱۴۰۰ فعالیت داشتند؛ با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و مورد برخورد قرار گرفته و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلاهبرداران در این زمینه، از تمامی داوطلبان کنکور و خانواده‌های محترم ایشان تقاضامند است؛ در ارتباط گیری با عناصر و عوامل سودجو که از دغدغه‌های بجای خانواده‌ها نسبت به آینده جوانان سوءاستفاده می‌نمایند، مراقبت لازم بعمل آورده و از اقدامات نامتعارف در زمینه موفقیت در آزمون‌های سراسری پرهیز نمایند تا از وارد شدن صدمات روحی و مادی به فرزندان و خانواده‌ها جلوگیری بعمل آید.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

کارگاه سه روزه فیلمسازی با والتر مرچ و تقی امیرانی

چ ژوئن 30 , 2021
والتر مرچ یکی از برجسته‌ترین تدوین‌گران معاصر سینمای جهان به همراه تقی امیرانی کارگردان مستند «کودتای ۵۳» در کارگاهی سه روزه تجارب خود در فیلمسازی را برای علاقه‌مندان ایرانی به اشتراک می‌گذارند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کارگاه سه روزه که به همت مدرسه فیلم ماجرا به صورت آنلاین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000