پیام آیت الله جنتی به دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400

پیام آیت الله جنتی به دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400

ایرنا نوشت: عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات پیام قدردانی آیت الله جنتی درخصوص قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

همایش مدیران ستادی و استانی شورای نگهبان با حضور سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر، محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات، مدیران کل و روسای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات برگزار شد.

سیامک ره‌پیک و صادقی‌مقدم طی سخنانی از همه دستگاه‌ها و عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به ویژه همکاران شورای نگهبان در بخش‌های نظارتی، مسئولین در ستاد و هیات‌های نظارت استان‌ها و شهرستان‌ها تشکر و قدردانی کرده و همچنین پیام تشکر آیت الله جنتی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را ابلاغ کردند.

27219

پست بعدی

گفتگوی دو مقام بلندپایه نظامی ایران و فرانسه درباره حضور شناورهای آمریکایی و اروپایی در خلیج فارس

چ ژوئن 30 , 2021
ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با فرمانده نیروی دریایی فرانسه تاکید کرد: وجود نیروهای ائتلاف در منطقه خلیج فارس را درک نمی کنیم و معتقدیم دلیل اصلی این حضور آن است که گفتگوی بین نیروهای دریایی موثر کمرنگ شود. امیر دریادار حسین خانزادی در حاشیه اجلاس آیونز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000