«نیوکمپ» متفاوت را در تلویزیون ببینید

«نیوکمپ» متفاوت را در تلویزیون ببینید

«نیوکمپ» به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی محمد محمودی چهارشنبه ۹ تیر ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مستند روایتی از زندگی ۵ فرد با تمرکز بر شخصیتی به نام علی است. این افراد همگی توانسته‌اند از اعتیاد عبور کرده و دوران پاکی خود را شروع کنند و علی که مالک یک خانه و زمین‌های کشاورزی است حالا خانه خود را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که اعتیاد را ترک کرده باشند و این خانه که آنرا «نیوکمپ» می‌نامند تبدیل به محلی برای آرامش روحی و روانی این قهرمانان خاموش شده است.

فیلمبرداری این مستند به سبب سختی نزدیک شدن به هرکدام از شخصیت‌ها، سه سال به طول انجامید، این افراد پس از بهبودی حتی موفق می‌شوند برعلیه یک ظلم به منطقه خود نیز اعتراض کرده و در نهایت پس از پیگیری‌های فراوان موفق می‌شوند حق خود و اهالی روستایی که در آن ساکن هستند را استیفا کنند.

فیلم مستند ۵۰ دقیقه ای «نیوکمپ» در خانه مستند تولید شده و چهارشنبه ۹ تیرماه ساعت ۲۲ نیز از شبکه مستند روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۹ خواهد بود.

۵۸۵۸

پست بعدی

اجرای موسیقی متن فیلم‌های «دلشدگان» و «مادر» در تالار وحدت

چ ژوئن 30 , 2021
کنسرت «شب موسیقی فیلم‌ ارکستر ملی ایران» با اجرای «دلشدگان» و «مادر» که روز جمعه ۱۱ تیر ساعت ۱۹ در تالار وحدت ضبط می‌شود، جمعه ۱۸ تیر ساعت ۲۱ به صورت آفلاین قابل تماشا است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین اجرای ارکستر ملی ایران در سال ۱۴۰۰ با آثاری از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000