استقبال بی‌نظیر از رمان کوئنتین تارانتینو

استقبال بی‌نظیر از رمان کوئنتین تارانتینو

ایرنا نوشت: رمان «روزی روزگاری در هالیوود» اثر «کوئنتین تارانتینو» با گذشت تنها یک روز از انتشار، پرفروش‌ترین رمان آمازون شد.

همزمان با بازگشایی سینماها، کوئنتین تارانتینو فیلمساز سرشناس هالیوودی با رمان روزی روزگاری در هالیوود ظرف یک روز جایگاه اول پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون را از آن خود کرد.

این رمان ۴۰۰ صفحه‌ای که دیروز (سه‌شنبه، ۸ تیر ۱۴۰۰) منتشر شد، روایتی مفصل و کامل‌ از داستان نهمین فیلم بلند تارانتینوست که در سال ۲۰۱۹ روی پرده رفت و با ۳۷۵ میلیون دلار فروش در گیشه جهانی، پس از فیلم جانگوی زنجیر گسسته (۴۲۶ میلیون دلار فروش)، به دومین فیلم پرفروش کارنامه هنری این فیلمساز تبدیل شد. یکی از موضوعاتی که تارانتینو در این رمان به آن پرداخته ماجرای کلیف بوث بدلکار و شایعات مربوط به قتل همسرش است که در فیلم بر حرفه‌اش تاثیر جدی گذاشته بود.

تارانتینو که برای برگزاری تور مطبوعاتی این رمان در لس‌آنجلس به سر می‌برد، روز جمعه در برنامه Real Time شبکه اچ بی او حاضر شد و بار دیگر اعلام کرد تنها یک فیلم با بازنشستگی فاصله دارد. این کارگردان 58 ساله خطاب به مجری برنامه تاکید کرد از بازسازی اولین فیلم خود یعنی سگ‌های انباری هم منصرف شده است.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود با حضور برد پیت، لئوناردو دیکاپریو و مارگو رابی علاوه بر فروش فوق‌العاده‌ای که داشت نامزد ۱۰ جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی نیز شد. برد پیت برای بازی در این فیلم اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برد و باربارا لینگ و نانسی های برای بازآفرینی لس‌انجلس سال ۱۹۶۹، برنده اسکار بهترین طراحی تولید شدند.

رتبه دوم پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در حال حاضر در اختیار کتاب مارکسیسم آمریکایی اثر مارک آر. لوین مجری فاکس نیوز است که به نفوذ ایدئولوژی مارکسیستی در فرهنگ آمریکایی از جمله هالیوود، حزب دمکرات، ریاست جمهوری بایدن و بنگاه‌های این کشور می‌پردازد.

۵۸۵۸

پست بعدی

زالی: در تهران بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر واکسن زده‌اند

چ ژوئن 30 , 2021
ایرنا نوشت: فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۱۰ هزار دز واکسن کرونا در تهران تزریق شده و ۳۹۰ هزار نفر نیز هر ۲ دوز این واکسن را دریافت کردند. علیرضا زالی روز چهارشنبه در جریان افتتاح سومین مرکز تزریق واکسیناسیون در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000