روحانی: قوه قضائیه از جناحی بودن دور باشد /حادثه هفتم تیر توطئه جهانی بود

روحانی: قوه قضائیه از جناحی بودن دور باشد /حادثه هفتم تیر توطئه جهانی بود

رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم قوه قضائیه از جناحی بودن دور باشد زیرا آنچه می‌تواند قوه قضائیه را بشکند، جناحی بودن این قوه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: حادثه هفتم تیر یک توطئه جهانی بود و کشورهای غربی در طراحی این توطئه شرکت داشتند و منافقین به عنوان مزدوران آنها وارد عمل شدند.

روحانی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند با این توطئه، نظام جمهوری اسلامی را پایان بدهند، گفت: قدرت فکری و نفوذ امام(ره) باعث خنثی شدن این توطئه شد و آن روزها را به خوبی مدیریت کرد. مظلومیت شهید بهشتی مظلومیت فوق العاده‌ای بود. او انقدر مظلوم بود که حتی در جلسات خصوصی نمی‌شد از او تعریف و دفاع کرد.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* کشور و مردم ایران مدیون شهید بهشتی هستند چراکه ایشان از دهه ۴۰ مشغول تربیت نیرو بود. او مدرسه‌ای را در حوزه علمیه قم طراحی کرد که در حوزه بی‌سابقه بود. اینکه هر ماه در حوزه علمیه همه باید آزمون بدهند و کارنامه داشته باشند خیلی اتفاق معمولی نبود.

* ایستادگی و مقاومت مردم در آن روزها با رهبری امام یک معجزه تاریخی در کشور آفرید، یعنی شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن روحیه مردم را خرد و ضعیف نکرد.

* در سال ۶۰ خداوند مقدر کرد و بزرگترین پیروزی‌ها در میدان جنگ نصیب ما شد. حصر آبادان در مهر همان سال شکسته شد و آزادی بستان نیز در همان سال انجام گرفت.

* امیدوارم قوه قضائیه از جناحی بودن دور باشد زیرا آنچه می‌تواند قوه قضائیه را بشکند، جناحی بودن این قوه است.

ادامه دارد …

27215

پست بعدی

دزدی از خانه مریم امیرجلالی

چ ژوئن 30 , 2021
مریم امیرجلالی با انتشار ویدئویی از خانه به‌هم‌ریخته و مورد سرقت قرار گرفته‌اش از نبود امنیت گلایه کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مریم امیرجلالی، بازیگر شناخته‌شده از ورود سارقان به منزلش خبر داد. او با انتشار ویدئویی که خانه به‌هم‌ریخته‌اش در آن دیده می‌شود نوشت: «جناب آقای ‌دزد بی‌وجدان چرا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000