«مرگ ایوان ایلیچ» در ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه، گویا شد

«مرگ ایوان ایلیچ» در ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه، گویا شد

«مرگ ایوان ایلیچ» نوشته لئو تولستوی که با ترجمه یوسف قنبر منتشر شده است، با صدای مهیار ستاری، در قالب یک کتاب گویا با زمان ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه، به بازار آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب صوتی «مرگ ایوان ایلیچ» نوشته لئو تولستوی، با صدای مهیار ستاری و انتخاب موسیقی رامین وطن‌نیا، در نوین کتاب گویا منتشر شد.

پذیرش مرگ و بیماری از مهم‌ترین بن‌مایه‌های «مرگ ایوان ایلیچ» است که تولستوی توانسته آن را به خوبی نشان دهد.

هنگامی که ما با بیماری‌های دشوار و پیچیده مواجه می‌شویم، چطور می‌توانیم آن را هضم کنیم؟ آیا در ابتدا دیگران را مسبب این اتفاق می‌دانیم؟ یا به سرزنش خود می‌پردازیم؟ این‌ها سوالات مهمی است که در اثر تولستوی به آن پرداخته شده. ایوان ایلیچ، مرد مشهور و معتبری است که در بستر بیماری افتاده و مسیر طولانی و عجیبی را برای پذیرش بیماری طی می‌کند. او حتی میان خود و خدایش قرارومدارهایی می‌گذارد تا اگر از بیماری خلاصی یافت، به آنها پایبند شود. شاید خیلی از ما نیز در مواجهه با بیماری خود یا اطرافیان‌مان چنین مسیرهایی را طی کرده باشیم و در نهایت به پذیرش بیماری و کنار آمدن با آن رسیده باشیم.

تولستوی در این اثر توانسته دنیای بیمار محتضری را نشان دهد که برای پذیرش مساله خود تلاش می‌کند. او در این مسیر به اشتباهات زندگی خودش نیز پی می‌برد.

گرچه تاکنون این کتاب بارها ترجمه شده، اکنون موسسه نوین کتاب گویا این اثر را در قالب کتاب صوتی با صدای مهیار ستاری، از گویندگان باسابقه رادیو و هنر دوبله، منتشر کرده است. یکی از تخصص‌های مهیار ستاری، خواندن کتاب صوتی است و تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب از او در نوین کتاب گویا منتشر شده.

«مرگ ایوان ایلیچ» نوشته لئو تولستوی با ترجمه یوسف قنبر از انتشارات قطره، با صدای مهیار ستاری روایت شده که رامین وطن‌نیا، آهنگساز و نوازنده، انتخاب موسیقی آن را بر عهده داشته است. این اثر در ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه در موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است.

۵۷۵۷

پست بعدی

سعید نمکی: روزگار غریبی است، نگذاشتیم هیچ بیماری پشت در بیمارستان‌ها سرگردان شود

س ژوئن 29 , 2021
فارس نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که نظام بهداشتی درمانی ایران پس از انقلاب توانست شاهکاری خلق کند،گفت: نگذاشتیم هیچ بیمار کرونایی پشت درب بیمارستانها سرگردان شوند. دکتر سعید نمکی در ادامه سفر خود به دارالعباده با حضور در پویش سراسری «ره سلامت»، با بیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000