چرا کرونا در سیستان و بلوچستان رکورد شکست؟

چرا کرونا در سیستان و بلوچستان رکورد شکست؟

سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان به دلیل ورود ویروس‌های جهش یافته کرونا در بدترین وضعیت همه گیری این ویروس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمد عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در پایین سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قرار دارد کرونا در این استان به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: در نوع جهش یافته ویروس کرونا قدرت بیماری زایی و سرایت بسیار بالاتر از نوع دیگر را دارد بطوریکه یک فرد مبتلا می‌تواند ۱۰ نفر را به این ویروس گرفتار کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در این راستا شاهد سیر تصاعدی ابتلاء و همه گیری ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان هستیم که در صورت تداوم رعایت نکردن شیوه نامه‌ها این روند وخیم‌تر نیز خواهد شد.

وی افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده هم‌اینک کمبودی از نظر تجهیزات بیمارستانی و دارو برای درمان بیماران کنونی بستری کرونا در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

عباسی اظهارداشت: با افزوده شدن یک‌هزار و ۱۷۰ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۵۳ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با فوت ۱۹ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۵۶۳ نفر رسید.

47231

پست بعدی

«دودکش ۲» از امشب پخش می‌شود

س ژوئن 29 , 2021
پخش سریال کمدی «دودکش ۲» از امشب در شبکه یک سیما آغاز می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از امشب سه شنبه هشتم تیر ماه در شبکه یک آغاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000