گفتگوی رئیسی و روحانی درباره چینش کابینه آینده صحت دارد؟

گفتگوی رئیسی و روحانی درباره چینش کابینه آینده صحت دارد؟

ربیعی درباره دیدار روحانی و رئیسی و انتقال قدرت به دولت بعدی توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی روز سه شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: میان رئیس جمهور و رئیس جمهور منتخب تا جایی که من اطلاع دارم درباره کابینه دولت سیزدهم اصلاً صحبتی نشده است و هر آنچه است، انتقال تجارب و در اختیار قرار دادن فهم اداره کشور است. امیدواریم در هفته های پایانی طرح اینگونه مباحث باعث نشود روند بسیار خوبی که از انتقال تجارب شکل گرفته آسیب ببیند.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> آخرین خبرها درباره رفع تحریم ها از زبان ربیعی /آمریکا باید تصمیم سیاسی بگیرد /پوزش می طلبم

وی اظهار کرد: اعتقاد داریم انتقال قدرت مانند دست به دست دادن مشعل است و دولت‌های بعد باید بر فراز مسیرهای طی شده ادامه دهند و نواقص را برطرف کنند. بگذاریم این سنت حسنه ای که با رفتن رئیس جمهور به دفتر رئیس جمهور منتخب و ملاقات های بعدی، انجام شده و تلاش صادقانه برای انتقال تجارب، رویه ای میمون و مبارک برای دولت‌های بعدی باشد.

27215

پست بعدی

وقتی در ۳ ماه نزدیک به ۱۰۰۰ تک‌آهنگ مجوز می‌گیرند

س ژوئن 29 , 2021
طبق آماری که روابط‌عمومی دفتر موسیقی منتشر کرده در سه ماهه نخست سال جاری، برای انتشار ۹۸۰ تک‌آهنگ و ۶۹ آلبوم، مجوز صادر شده است. آماری که در نبود امکان برگزاری کنسرت و در دورانی که می‌دانیم انتشار آلبوم به دلیل عدم وجود کپی‌رایت در ایران محکوم به شکست است، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000