چرا آمار بازدیدهای تلوبیون با نظرسنجی‌های صداوسیما تفاوت دارد؟

چرا آمار بازدیدهای تلوبیون با نظرسنجی‌های صداوسیما تفاوت دارد؟

مهر نوشت: احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون با اشاره به تفاوت آمار بازدیدهای تلوبیون و نظرسنجی صداوسیما بیان کرد که افکارسنجی صداوسیما مربوط به همه مخاطبان تلویزیون است و حتما می‌تواند متفاوت باشد.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون درباره رتبه‌های برنامه‌ها و سریال‌هایی که در این سایت دیده می‌شود بیان کرد: تلوبیون بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که هر کدام سلیقه خاص خود را دارند و محتوای مورد علاقه‌ی خود را دنبال می‌کند.

وی درباره اینکه چرا آمار استقبال از پخش برنامه‌های تلویزیونی در این سایت گاهی با نظرسنجی‌های تلویزیون نسبت به بالاتر و پایین‌تر بودن یک سریال یا برنامه متفاوت است، گفت: آماری که ما ارائه می‌کنیم مربوط به همین ۱۵ میلیون کاربر است اما افکارسنجی سازمان صداوسیما مربوط به همه مخاطبان تلویزیون است و حتماً می‌تواند متفاوت باشد. از طرفی پیمایش‌هایی که مرکز افکارسنجی سازمان ارائه می‌کند علمی، با قدمت و باسابقه است و به نظرم این افکارسنجی جامع‌تر و کلی‌تر می‌تواند نظر همه مخاطب تلویزیون را ارائه کند.

خورشیدی درباره اینکه آمار سایت تلوبیون و بازدیدهایی که برای هر یک از برنامه‌ها و سریال‌ها می‌خورد چقدر دقیق است نیز تشریح کرد: الگوریتم‌هایی در تلوبیون پیاده سازی شده تا آمار ارائه شده دقیق و قابل اتکا باشد.

مدیرعامل تلوبیون در واکنش به اینکه برخی تهیه کنندگان معتقدند آثار آنها کمتر در معرض «ثبت بازدید» در این سامانه قرار گرفته است، گفت: ما پروتکل‌های خاص خود را برای دیده شدن محتوا داریم که برای همه آثار یکسان است مثلاً هر سریال جدیدی که شروع می‌شود حتماً بنر آن را در تلوبیون می‌گذاریم و به ازای هر سریال تبلیغاتی داریم.

وی اضافه کرد: همچنین برای هر سریالی به شکل منظم و دقیق روی کلیپ کار می‌کنیم و حتی برنامه‌های جدید را در پیشنهاد تلوبیون قرار می‌دهیم تا مخاطب متوجه آنها شود و بعید می‌دانم کسی بتواند فکت درست و مستند اعلام کند که تلوبیون ناعادلانه رفتار کرده است.

خورشیدی درباره صحنه‌ها و قسمت‌های سریال‌ها که در تلوبیون قرار می‌گیرد، توضیح داد: ما با تهیه کننده ها و گروه‌های فیلم و سریال شبکه‌ها در ارتباطیم و یک تیم سردبیری مفصل داریم که شبانه روزی کار می‌کنند و برای هر سریال محتوای مورد نظر را دریافت و روی سایت قرار می‌دهیم.

مدیرعامل تلوبیون درباره تعداد افرادی که برای این سایت کار می‌کنند گفت: کل تیم فنی و غیر فنی حدود ۸۰ نفر هستند کسانی که به طور مثال کلیپ آماده می‌کنند یا اپیزودها را آماده می‌کنند و بعد روی سایت بارگذاری می‌کنند.

وی درباره تیم محتوایی تلوبیون و کسانی که به طور ۲۴ ساعته محتوا را تدارک دیده و بارگذاری می‌کنند نیز عنوان کرد: همه تیم محتوای تلوبیون دورکار هستند که فراگیری آنها افرادی از سراسر کشور را در برمی‌گیرد. بخشی از این افراد حتی از معلولان عزیز هستند و افرادی از حوزه‌ها و اقشار مختلف مشغول به کارند.

خورشیدی در پایان درباره اینکه چقدر آمار تلوبیون رو به رشد است و مخاطبان چقدر از این سایت بهره می‌گیرند بیان کرد: ما ایام عید نوروز با یک جهش جدی مخاطب رو به رو بودیم سال گذشته تعداد کاربران ما حدود ۱۰ میلیون بود و امسال در همین ماه‌های ابتدایی به ۱۵ میلیون کاربر رسیده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

وقتی یک بانوی سنی جان ۵۸ جوان شیعه را نجات داد

س ژوئن 29 , 2021
مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» روایتی است از اقدام جسورانه یک بانوی اهل سنت که جوانان شیعه را چنگال داعش رهانید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی‌ و سومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «خاطرات خبرنگار جنگ» به کارگردانی وحید چاووش روی آنتن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000