کنایه تند عباس عبدی به حدادعادل

کنایه تند عباس عبدی به حدادعادل

فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به اظهارات حدادعادل درباره پیروزی در انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، چند روز گذشته، در یک نشستی بیان اینکه باید یادمان باشد در چه روزگار، فضا، تاریخ و جغرافیایی مدعی خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستیم، گفت: بیش و پیش از هرچیز باید شاکر درگاه خدا باشیم و امام(ره) به ما یاد داد که باید پیروزی و موفقیت را از خدا بدانیم و شکر نعمت پروردگار هم عمل به وظیفه‌مان است.

برهمین اساس، عباس عبدی در توئیتی نوشت: درک افراد از حدود توانایی خداوند را در این موارد می توان دید. تصور از خدایی که جهان و آدم را خلق می کند و نیل می شکافد و مردم را زنده می کند و آتش را سرد می کند رسیده به اینجا که در چنین رای گیری یک نفر را حائز اکثریت کند.

کنایه تند عباس عبدی به حدادعادل

27215

پست بعدی

هزینه خرید مسکن ۷۰ درصد بالا رفت

س ژوئن 29 , 2021
آخرین گزارش ها از وضعیت معاملات مسکن در تهران از این حکایت دارد که به طور متوسط هزینه خرید بیش از ۷۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی تازه ترین ارقام و اعدادی که مرکز آمار ایران درباره وضعیت معاملات مسکن در تهران منتشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000