تشریح اقدامات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا از زبان دریادار فدوی

تشریح اقدامات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا از زبان دریادار فدوی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دریادار فدوی با تشریح اقداماتِ عرصه مقابله با کرونا گفت: اجرای طرح گسترده شهید سلیمانی در سراسر کشور، تنها از سازمانی به گستردگی بسیج برمی‌آید.

دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین در مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: ساختار سپاه پاسداران و سازمان بسیج به گونه‌ای است که در شرایط بحرانی و مواقع نیاز هم بتوانند ضمن اجرای مأموریت‌های اصلی خود در حوزه کمک‌رسانی به مردم و دولت وارد عمل شوند و در صورت نیاز، این کمک‌ها را تا رسیدن به سرانجام ادامه دهند.

وی در این رابطه افزود: از همان روزهای نخستین شیوع کرونا در کشورمان، سپاه و بسیج وارد عرصه شدند و مجموعه‌های بیمارستانی، کادر درمانی، کادر پزشکی و پرستاری سپاه پاسداران به سرعت در سراسر کشور فعال شدند و از طرفی نیز مجموعه‌ی کثیری از بسیج جهت ضدعفونی مناطق شهری و روستایی، معابر و محل رفت و آمد مردم حضور یافتند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همچنین هنگامی که بحث غسل و کفن متوفیان ناشی از کرونا پیش آمد، مجموعه عظیمی از بسیج در این رابطه وارد عمل شدند و براساس آداب شرع به خدمت‌رسانی پرداختند؛ همچنین سپاه پاسداران با احداث بیمارستان‌های صحرایی و استقرار در مکان‌های کم‌برخوردار و اقداماتی نظیر غربالگری‌های گسترده به کار خود در مقابله با بیماری کرونا ادامه داد که البته این طبیعت کار سپاه و بسیج است.

دریادار فدوی اضافه کرد: هر روزی که از انتشار ویروس کرونا در جامعه می‌گذرد و این فرآیند زمانی طی می‌شود به‌طور قطع بر علم و تجربه مجموعهوهای تحقیقاتی، پیشگیری و درمانی سپاه و بسیج نیز افزوده می‌شود و به همان میزان بر نقش‌آفرینی این دو سازمان در مقابله با این ویروس در حوزه کمک‌سانی به مردم اضافه خواهد شد.

تشریح اقدامات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا از زبان دریادار فدوی

وی اظهار داشت: تشکیل بسیج مردمی سبب شد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پشتوانه عظیمی از انسان‌های دلداده به انقلاب و نظام بهره‌مند شود؛ به همین جهت است که کارهایی که توسط سپاه و بسیج انجام می‌گیرد، اقدامات بسیار بزرگ و ماندگاری در سطح ملی و گاه فراملی می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه ضمن قابل ستایش خواندن نقش بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی کل کشور را در بر می‌گرفت و انجام این طرح تنها از سازمانی به گستردگی بسیج برمی‌آید؛ بسیج و سپاه پاسداران همواره در بحران‌ها وارد عرصه شده و با توکل به خدا دل به دریای خطر می‌زنند و بدون چشمداشت همواره برای رضای خدا به مردم خدمت می‌کنند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: همچنین در شرایطی که ۲۵۰ شبکه تبلیغاتی دائماً تبلیغات سوء علیه نظام و انتخابات انجام می‌دادند؛ بسیج مستضعفین نیز بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا جهت تحقق مشارکت عمومی و حداکثری در انتخابات وارد عرصه شد و در اقدامی بی‌نظیر از مردم به‌صورت حضوری جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد؛ یکی از کارهای ابتکاری بسیج در این رابطه حضور در درب منازل مردم و برخورد چهره به چهره با آنان جهت دعوت افراد برای حضور پای صندوق‌های رای بود؛ بدین ترتیب که پاکت نامه‌ای را از طرف سپهبد شهید سردار سلیمانی به افراد می‌دادند و به نوعی از سوی شهید حاج قاسم سلیمانی افراد را به حضور در انتخابات دعوت می‌کردند.

27219

پست بعدی

علایم ویروس کرونای دلتا چیست؟

د ژوئن 28 , 2021
پزشکان چینی دریافتند که کرونای دلتا سراسر کشورشان گسترش یافته است و علایم آن در افراد مبتلا بسیار شدیدتر از کرونای ویروس جدید است. به گزارش خبرآنلاین، تب در این بیماری معمول است و مقدار تکثیر کرونای دلتا در بدن فرد مبتلا بسیار بالاتر از چیزی است که در شروع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000