فرانسه: اختلافات مهمی بر سر راه احیای برجام باقی مانده است

60ca0d90e0778_60ca0d90e077a وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که اختلافات مهمی همچنان در مسیر احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باقی مانده است.

اگنس واندر مول، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه با اشاره به اینکه مشکلات حائز اهمیتی در مسیر مذاکرات وین و بر سر احیای برجام باقی مانده است، اظهار کرد: تصمیمات شجاعانه‌ای باید سریعا اتخاذ شوند چراکه زمان به نقع هیچکس نیست.

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات در هفته‌های گذشته در جریان بوده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می کنند.

پست بعدی

انصراف‌ها بر برنامه‌های تلویزیونی نامزدها تاثیری داشت؟

چ ژوئن 16 , 2021
پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما با وجود سه انصرافی در روز آخر تبلیغات، بر طبق رویه گذشته ادامه پیدا می‌کند. هرگونه تصمیمی درباره وضعیت پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما به اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور منوط شده است و توقف پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدها هم باید از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000