فعالیت انجمن بلاکچین متوقف شد

60ca10a8817ab_60ca10a8817ae سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نامه ای به هیات مدیره انجمن بلاکچین، به آنها دستور داد فعالیت های خود را به طور کامل متوقف کنند.

سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نامه ای به هیات مدیره انجمن بلاکچین آورده است؛ با اشاره به گزارشات واصله مبنی بر اقدامات مغایر اساسنامه و خلاف تعهدات این انجمن و ضرورت رسیدگی به این تخلفات، به انجمن فناوران زنجیره بلوک (بلاکچین) دستور داده شده از تاریخ ابلاغ این تذکر، تمامی فعالیت های خود را به طور کامل متوقف کنند.

در ادامه این نامه با اشاره به اینکه مسئولیت هرگونه سوء استفاده و تخلف از عنوان و پروانه تشکل بر عهده اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن است، از مخاطبان خواسته است گزارشی از دلایل صدور فهرست هشدار توسط این انجمن بدون پشتوانه فی و با استفاده از نام انجمن بلاکچین را ارائه کنند.

همچنین از این NGO غیرتجاری خواسته شده ضمن اعلام آخرین آدرس محل استقرار، اقدامات خود در حوزه رمزارز و ارتباط با شرکتهای فعال در این حوزه را با مستندات لازم ارائه کنند.

طی روزهای گذشته و پس از انتشار گزارشاتی در خصوص فعالیت برخی شرکتهای حوزه رمزارز در محل انجمن بلاکچین و تبلیغات این شرکتهای خاص برای خروج ارز از کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس خواستار برخورد وزارت کشور و اطلاعات با این تخلفات شدند.

وزارت کشور

پست بعدی

بوریس جانسون: به نظر نمی‌رسد کرونا از آزمایشگاهی در «ووهان» نشأت گرفته باشد

چ ژوئن 16 , 2021
«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در سخنانی اظهار داشت به نظر نمی‌رسد ویروس «کووید-۱۹» از آزمایشگاهی در شهر مرکزی «ووهان» در چین نشأت گرفته باشد. طبق گزارش خبرگزاری دولتی چین «شینهوا»، جانسون روز یکشنبه در کنفرانس خبری پایانی خود در اجلاس گروه هفت در شهر ساحلی «کورن‌وال» انگلیس گفت: در حال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000