«خونابِ» ایرانی در انگلستان و هند

60c9fb0c884e6_60c9fb0c884e8 فیلم داستانی «خوناب» در جشنواره‌های «PUNE ۲۰۲۱» هند و «لیفت آف» انگلستان به نمایش درمی‌آیند.

فیلم داستانی «خوناب» ساخته مجتبی قاسمی همزمان در ۲ جشنواره جهانی در کشورهای انگلستان و هند حضور یافته است.

این فیلم در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود برای رقابت در جشنواره فیلم «لیفت آف» انگلستان ۲۰۲۱ انتخاب شده است. این جشنواره برگزیدگان خود در بخش‌های فیلم کوتاه و بلند را در سه مرحله معرفی خواهد کرد و پس از آن فیلم‌های برگزیده در شهرهای مختلف انگلستان و هالیوود آمریکا به نمایش عمومی درخواهد آمد.

همچنین فیلم «خوناب» برای رقابت در بخش مسابقه اصلی یازدهمین جشنواره «PUNE ۲۰۲۱» کشور هند نیز برگزیده شده و با دیگر آثار انتخاب شده در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان «خوناب» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی قاسمی آمده است: «فاصله عروج تا هبوط به باریکی یک انتخاب است؛ انتخابی میان خیر و شر…»

مدیا ذاکری، فاطیما سرلک، الهه پورجمشید، شبنم یوسفی، سوسن بشیر ذرتی، سارا سپهوند و دلدار مرادی بازیگران این فیلم داستانی هستند.

پست بعدی

سخنرانی رهبری در آستانه برگزاری انتخابات تا ساعاتی دیگر

چ ژوئن 16 , 2021
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه‌ی برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با مردم سخن می گویند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه‌ی برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۹ به صورت زنده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000