۲ روز مانده تا انتخابات/ مهرعلیزاده از حضور در انتخابات انصراف داد/ رضایی: لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم

60c982bd3e1b9_2021-06-16_09-19 خبرهای انتخاباتی چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

خبرهای انتخاباتی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

سخنگوی ستاد سعید جلیلی: در فضای انصراف نیستیم/ مرزبندی نامزدهای اصولگرا در مناظرات روشن شد
مرتضی فیروزآبادی، سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با بیان اینکه مرزبندی نامزدهای انتخابات در مناظره‌ها مشخص و روشن شد گفت: ما اصلاً فضای انصراف نداریم و ستاد کاملاً مشغول کار است.الان که با شما صحبت می‌کنیم، ما تا پایان روز چهارشنبه برنامه‌هایمان را پر کرده‌ایم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در پاسخ به این سوال که چقدر توانستید در ایام تبلیغات افکار عمومی را مجاب کنید، گفت: مهمترین اقدام تبلیغاتی در این انتخابات، برنامه‌های تلویزیون و صدا و سیما بود. اگر بخواهیم تلویزیون را ارزیابی کنیم، نقطه قوت تلویزیون این بود که فرصت مستقلی برای نامزدها فراهم کرد تا درباره تک تک استان‌ها صحبت کنند.این امکان در گذشته یا در انتخابات قبلی نبود ما از این فرصت استفاده کردیم.

مهرعلیزاده از حضور در انتخابات انصراف داد

محسن مهرعلیزاده در نامه ای به وزیر کشور از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف داد. (بیشتر بخوانید)

رضایی: لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.

محسن رضایی بامداد چهارشنبه در جریان گفت و گو در یک اتاق کلاب هاوس در این باره یادآور شد: هر پیشنهادی که من میدهم را اگر ایشان منطقی بدانند، ما میتوانیم از راس تا ذیل را اصلاح کنیم. اگر نیاز به رفراندوم هم باشد، با هماهنگی رهبر انقلاب آن را انجام می دهیم اما من فکر می کنم با انجام اصلاحات، مشکلات رفع می شود تا نظام تقویت شود و مردم راحت تر زندگی کنند.
وی گفت: اصولگرا نیستم؛ من انقلابی‌ام؛ اصولگراها آمدند با ما ائتلاف کردند. در زمان امام هم اصلاح طلبان آمدند با ما ائتلاف کردند.

پیام همتی به رای اولی ها
در توییت عبدالناصر همتی آمده است:

دختران و پسرای رای اولی عزیزم
سبک زندگی و علائق شما برای من مهم است
همانطور که آینده شما و رفاه و احترام شما.

برای داشتن حق انتخاب مخصوصا انتخاب سبک زندگی، جمعه خانواده تان را پای صندوق رای بیاورید.
از حق انتخاب تان استفاده کنید که ما پیروزیم.
هر نفر ده نفر

در حال تکمیل…

پست بعدی

درآمد گزارشگرهای ورزشی دنیا چقدر است؟

چ ژوئن 16 , 2021
گزارشگرهای مسابقات ورزشی همواره نقش مهمی را در انتقال اطلاعات درباره رویدادهای ورزشی و بازیکنان، به طرفداران تیم‌ها ایفا کرده‌ و با وجود وظایف مهمی که بر دوششان گذاشته شده، همیشه یکی از پرسش ها این بوده است که چقدر درآمد دارند؟ گزارشگرهای ورزشی را به عنوان افرادی می شناسیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000