روزنامه کیهان: شاید دروغگویان در انتخابات پیروز شوند

60c973511f607_2021-06-16_08-13 وقتی غبار فتنه و آشوب، دروغ و تزویر و تهمت و افترا آنچنان کار را بر طبقاتی از جامعه دشوار می‌سازد و قضاوت را پیچیده می‌کند، چیرگی با دروغگویان است.

روزنامه کیهان نوشت: انتخاب رئیس‌جمهور، سهلِ ممتنع است. یعنی از یک سو انتظار می‌رود که با وجود ملاک‌های بدیهیِ گزینش، فرآیند یک انتخاب درست و بی‌شائبه طی شود. اما از سوی دیگر غبار فتنه و آشوب، دروغ و تزویر و تهمت و افترا آنچنان کار را بر طبقاتی از جامعه دشوار می‌سازد و قضاوت را پیچیده می‌کند که حتی «مسلّمات» نیز قابلِ «تردید» می‌شوند.

در این شرایط چیرگی با دروغگویان است؛ افتراها و شایعاتشان نقل مجالس می‌گردد و رونق از بازار حقایق رخت‌می‌بندد.
در تاریخ اسلام می‌توان حکومت شام را نمونه کامل تزویر در تقابل با امیرمؤمنان(ع) دانست. معاویه با تیره و تار کردن فضا علیه آن محبوب خدا و رسول(ص) کار را به‌جایی رسانیده بود که شامیان به‌عنوان فریضه‌ای مؤکد، در قنوت و تعقیبات نمازِ خود آن حضرت را لعن می‌کردند.

تاریخ انقلاب اسلامی نیز شاهد ترور شخصیت‌های فراوانی می‌باشد که به یقین مصداق برتر آن شهید مظلوم دکتر بهشتی است. حجم افترا و بهتان‌های ناجوانمردانه منافقین و بنی‌صدر خائن به آن عزیز چنان بود که بهای سنگین خنثی کردن آنها جز با ریختن خون او میسّر نشد.

پست بعدی

تکذیب توافق نظام روانشناسی با بهزیستی برای صدور مجوز مراکز مشاوره

چ ژوئن 16 , 2021
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور انعقاد توافق‌نامه بین نظام روانشناسی با سازمان بهزیستی کشور در خصوص دریافت مجوز اشتغال از سازمان بهزیستی را تکذیب کرد. دکتر محمد حاتمیاظهار کرد: از جمله دغدغه‌های سازمان نظام روانشناسی، تشکیل کمیته‌های تخصصی و ارائه پروانه فعالیت از سوی بهزیستی به افرادی است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000