صحبت‌های فردوسی‌پور درباره یورو 2020، تیم ملی و فرار از انتخابات!

60c7abcea1be2_60c7abcea1be5 عادل فردوسی‌پور درباره رقابت‌های یورو 2020 و هم‌چنین مصاف حساس ایران و عراق توضیحاتی را ارائه کرد.

در حاشیه تمرین امشب تیم فوتبال رسانه ورزش، عادل فردوسی‌پور در گفتگویی درباره مسابقات یورو 2020 و عملکرد تیم مورد علاقه‌اش انگلیس گفت: فکر می‌کنم تمرین ما از بازی‌های امشب یورو حساس‌تر باشد (باخنده)؛ طرفدار انگلیس هستم اما انگلیس در بازی اولش خوب نبود، فکر می‌کنم ایتالیا تا به اینجا خوب بوده ولی فکر نمی‌کنم قهرمان شوند. ترکیب انگلیس خیلی عجیب و غریب بود و تریپیر را در دفاع چپ گذاشته بود در صورتی‌که لوک شاو و چیلول بودند و رشفورد هم بازی نکرد.

وی افزود: اما من فکر می‌کنم انگلیس در این تورنمنت خوب خواهد شد.

فردوسی‌پور درباره دیدار فردای ایران و عراق هم گفت: بازی سختی است اما فکر می‌کنم آنقدر بچه‌ها پتانسیل دارند که تحت هر شرایطی صعود می‌کنند؛ برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم و از طرف همه مردم برایشان انرژی مثبت می‌فرستم.

عادل فردوسی‌پور درباره سوالی پیرامون مناظره‌های انتخاباتی و مطرح شدن نام او، به مصاحبه خود پایان داد و به سرعت با لبخند از جمع خبرنگاران جدا شد.

پست بعدی

فائزه هاشمی: انتخابات۱۴۰۰ مهندسی شد اما اگر پدرم بود به همتی رای می‌داد / حسین کنعانی مقدم: احتمالا نظام نخست وزیری در ایران ایجاد می‌شود

س ژوئن 15 , 2021
مناظره انتخاباتی خبرفوری میان فائزه هاشمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب اصولگرای سبز، برگزار شد. در این مناظره، دو طرف نقدهای خود را به نامزدهای غیرهمسو بیان کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند. بخشی از صحبتهای مطرح شده در این مناظره را در ادامه بخوانید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000