وقت خرید طلا چه زمانی است؟ / سه تساوی عجیب در پیش‌بینی قیمت طلا

60c5959f332e0_60c5959f332e5 در این هفته، ۱۵ تحلیلگر در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در یک نتیجه بی سابقه، سه تساوی حاصل شد و هر سناریو پنج رای به دست آورد.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز، بازار طلا بار دیگر ثبات پیدا کرد و در محدوده معین معامله می شود، تحلیلگران وال استریت در کوتاه مدت هیچ جهت مشخصی نمی بینند.

تحلیلگران خاطرنشان می کنند که بازار طلا با افزایش فشارهای تورمی از حمایت اساسی خوبی برخوردار است. با این حال، آنها همچنین افزودند که به نظر می رسد چشم انداز فنی این فلز گرانبها نزولی باشد زیرا قیمت ها با وجود افت در بازده واقعی و ضعیف شدن دلار آمریکا، قادر به نگه داشتن سود بالای ۱۹۰۰ دلار در هر اونس نبودند.

گرچه در هفته گذشته میزان احساسات در بین تحلیلگران وال استریت به طرز چشمگیری تغییر کرده است، اما سرمایه گذاران خرده فروشی همچنان وضعیت طلا را صعودی می بینند.

در این هفته، ۱۵ تحلیلگر در نظرسنجی پیش بینی قیمت طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در یک نتیجه بی سابقه، سه تساوی حاصل شد و هر سناریو پنج رای به دست آورد.

در همین حال، در مجموع ۱۰۵۶ رای در نظرسنجی های آنلاین خرده فروش ها به دست آمد. از این تعداد، ۶۹۵ پاسخ دهنده یا ۶۶٪ افزایش قیمت طلا در هفته را پیش بینی کردند. ۱۸۱ پاسخ دهنده دیگر، یا ۱۷٪، روند نزولی را اظهار داشتند، در حالی که ۱۸۰ رای دهنده، یا ۱۷٪، نیز بی طرف بودند.

هفته گذشته هم سرمایه گذاران خرده فروشی و هم تحلیلگران وال استریت در مورد قیمت طلا صعودی بودند. با این حال، هفته گذشته قیمت ها به زیر ۱۹۰۰ دلار بسته شد.

بازار طلا بار دیگر خود را برای ضرر هفتگی دیگر آماده می کند. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) آخرین قیمت هر اونس ۱۸۸۸۱.۸۰ دلار معامله شد که نسبت به هفته گذشته ۰.۵ درصد افت داشت.

پست بعدی

تغییر لیست نامزدهای شورای شهر در فرمانداری تهران!

ی ژوئن 13 , 2021
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: لیست نامزد ها در فرمانداری تهران در فاصله غروب تا صبح تغییر کرده و مشخص نیست چه اتفاقی برای آن ها رخ داده است. زهرا نژاد بهرام در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر بنده در خصوص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000