محسن هاشمی: نیمی از اعضای شورای شهر فعلی رد صلاحیت شدند

60c5989ca039d_60c5989ca03a0 رئیس شورای شهر تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت ورشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

محسن هاشمی در ابتدای سیصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت:‌ در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، با برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های کاندیداها، هنوز فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مثل دوره‌های گذشته ایجاد نشده و با آن فاصله داریم، که امیدواریم در این چند روز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

او ادامه داد:‌ در انتخابات شوراهای شهر نیز متاسفانه نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید، با این وجود جبهه اصلاحات فهرست ۲۱ نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد و از شهروندان تهرانی می‌خواهیم که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری در دوره ششم را فراهم بیاورند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با وجود همه تخریبها و بی مهری‌های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است گفت: هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه‌های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می‌دهند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد تا با وجود همه جفاها و ناامیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوق‌های رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییرفضای انتخابات و مشارکت بالا شود.

پست بعدی

چه کسی بازنده مناظره ها بود؟

ی ژوئن 13 , 2021
با دیدن این به اصطلاح «مناظره‌ها» به شخصه متوقع روی کار آمدن رئیس‌جمهوری نیستم که به فکر ملت و مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد، آرزومند رئیس‌جمهوری هستم که بیاید و مشکلات داخلی مسئولان زمامدار را حل کند. این جملات بخشی از سخنان آرش آبسالان، یکی از استادان شناخته شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000