موضع جنجالی همتی درباره بازار سهام / رئیس‌جمهور آینده، ترکیب شورای عالی بورس را تغییر دهد / ویدئو

60c4efbbb4289_2021-06-12_22-02 کارشناس بازار سرمایه گفت: رئیس جمهور آینده باید به نکاتی مانند تغییر ترکیب شورای عالی بورس و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولت بپردازد.

فرزین آقا بزرگی در گفتگو با خبر فوری به برخی دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات اشاره و تاکید کرد: این نوع نگاه کماکان سازمان بورس، شورای عالی بورس و بانک مرکزی را زیر نظر دولت می‌داند. این درحالیست که رئیس جمهور آینده باید به نکاتی مانند تغییر ترکیب شورای عالی بورس و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولت بپردازد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: اختیار را رهبری به مسئولین اقتصادی داده‌اند بنابراین خودشان باید تصمیم را به اجرا در بیاورند و طبیعتاً باید مسئول باشند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

پست بعدی

۵ دلیل برای مراجعه به متخصص گوارش

ی ژوئن 13 , 2021
وجود علائم و عارضه هایی همچون سوزش معده یا دل درد که با داروهای بدون نسخه بهبود پیدا نمی کند یا احساس درد شدید نشان دهنده لزوم مراجعه به یک متخصص گوارش است. پزشک گوارش در درمان بیماری ها و اختلالات دستگاه گوارش و کبد تخصص ویژه دارد که به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000