رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور/ غبار آلود شدن آسمان تعدادی از استان ها

60c449f821e07_2021-06-12_10-15 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار پراکنده باران در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ خرداد) گفت: به‌ دلیل وزش باد شدید، آسمان در برخی از استان‌ها غبارآلود خواهد شد.

صادق ضیاییانبا اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی همراه با جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد شد، اظهار کرد: طی امروز (۲۲ خرداد) در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی امروز (۲۲ خرداد) در برخی نقاط سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: طی فردا (۲۳ خرداد) رگبار و رعد و برق در مناطق ذکر شده ادامه دارد.

ضیاییان ادامه داد: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ خرداد) و طی روز سه‌شنبه (۲۵ خرداد) در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گفته وی طی سه روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن آسمان می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه طی سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود، گفت: از اواخر وقت روز شنبه (۲۲ خرداد) و طی روز یکشنبه (۲۳ خرداد) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۴ خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد، در بعد ازظهر افزایش باد و با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پست بعدی

افزایش سفرهای جاده ای با وجود کاهش آمارها

ش ژوئن 12 , 2021
در شرایطی که روزهای نخست هفته گذشته ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای برون شهری وجود داشت، سفرهای جاده‌ای مردم در هر روز افزایش پیدا کرد و به ویژه از روز و ساعات پایانی ممنوعیت، تردد بیشتر شد. در پی اعلام ممنوعیت‌های جدید برای سفرهای بین استانی که براساس آن از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000