تلاشهای گسترده برای ائتلاف بزرگ جریانات موثر انقلابی در پی نارضایتی از دو فهرست ائتلاف و وحدت/ مهرداد بذرپاش، رستم قاسمی و سعید محمد گزینه های شهرداری ائتلاف طهران قوی

60c300aeab44f_2021-06-11_10-50 تلاش‌های تازه برای رسیدن جریانات انقلابی به لیست واحد در انتخابات شورای شهر تهران آغاز شده است.

سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ طهران قوی شورای مردمی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه در پی نارضایتی و عدم اقناع مجموعه نیروهای انقلابی از دو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و شورای وحدت اصولگرایان و حواشی پیش آمده برای این دو فهرست که موجب دلسردی مردم شد، تلاشهای گسترده ای برای ائتلاف جریانات موثر انقلابی از چند روز گذشته توسط جمعی از دلسوزان و فحول آغاز شده و انشاالله شنبه از فهرست نهایی رونمایی خواهد شد.

عباسی نامی با بیان اینکه گزینه های قطعی ائتلاف طهران قوی برای شهرداری تهران آقایان مهرداد بذرپاش، رستم قاسمی و سعید محمد هستند، گفت: امیدواریم رایزنی های نهایی برای تحقق این ائتلاف بزرگ بین مجموعه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی امروز به پایان برسد و بتوانیم فهرست نهایی را فردا طبق وعده داده شده اعلام کنیم.

پست بعدی

واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۲۱ خرداد/ اینفوگرافی

ج ژوئن 11 , 2021
با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000