این کلمه همتی در مناظره دوم، پرحاشیه ترین و پرسرچ ترین کلمه گوگل شد

60c12150b56ad_60c12150b56b4 همتی کاندیدای این دوره از انتخابات انتقادات فرهنگی در حوزه برخورد با هنرمندان و موسیقی مطرح کرد که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

مرکز پژوهشی بتا با بررسی سرچ گوگل به تحلیل حواشی مناظره دوم پرداخته است.

همتی با بیان اینکه «نوجوانان ما به سمت موسیقی کی‌پاپ یا پاپ کره‌ای رفته‌اند.» رسیدگی به این امور را وظیفه رئیس جمهور دانست. در ادامه همتی از اساتید موسیقی ایرانی یعنی کلهر، کسمایی، علیزاده و شجریان نام برد و عنوان کرد این هنرمندان نادیده گرفته شده‌اند.

بررسی آمار جستجوی گوگل نشان می‌دهد در دقایق پخش این سخنان میزان جستجوی پیرامون اساتید موسیقی نام برده شده و همچنین کلمه «کی‌پاپ» افزایش قابل توجهی داشته است.
این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که مخاطبین مناظرات به منزله مخاطب فعال و باهوشیاری کامل سخنان کاندیداها را دنبال می‌کنند.

این کلمه همتی در مناظره دوم، پرحاشیه ترین و پرسرچ ترین کلمه گوگل شد

پست بعدی

آیا در دوز دوم به همه، واکسن ایرانی تزریق می‌شود؟

ج ژوئن 11 , 2021
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط تحریم و شیطنت‌هایی که ممکن است از سوی کشور‌های خارجی صورت گیرد، در هر صورت باید امیدمان به واکسن داخلی باشد، چرا که به هر جال اینگونه مسائل وجود دارند. حسینعلی شهریاری در خصوص واردات دز دوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000