عملیات غافلگیرانه سپاه پاسداران برای دستگیری یکی از سرپل‌های اصلی گروهک سلطنت‌طلب

60c22a6de6b1c_60c22a6de6b1e سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران یکی از سرپل های اصلی گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران، در عملیاتی غافلگیرانه یکی از مزدوران و سَرپُل‌های اصلی مرتبط با گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.

در این عملیات پس از یک دوره اِشراف اطلاعاتی تخصصی مشخص شد، این فرد و مرتبطان وی با گذراندن آموزش‌های لازم و عضوگیری در فضای مجازی و حقیقی علاوه بر تشکیل و حمایت از پویش‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات، به ایجاد نارضایتی‌ها دامن زده و مانند فتنه سال ۸۸ با ایجاد فرصت‌های احتمالی فضای سیاسی و امنیتی جامعه را مُلتهب کنند.

پست بعدی

«عروس خیابان فرشته» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا، پروانه نمایش گرفت

پ ژوئن 10 , 2021
دو فیلم «داستان دست‌انداز»، ساخته تازه کمال تبریزی و «عروس خیابان فرشته» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا، پروانه نمایش گرفتند. شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در تازه‌ترین نشست خود، با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد. براین اساس، پروانه نمایش برای فیلم‌های «داستان دست‌انداز» به تهیه‌کنندگی محمد آفریده و کارگردانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000