روحانی: برخی با حمله احمقانه به مراکز دیپلماتیک روابط با همسایگان را به هم زدند

60c1c4964612f_2021-06-10_12-21 رییس جمهوری با اشاره به لزوم وجود ارتباط دیپلماتیک ایران با کشورهای همسایه تصریح کرد: خدا نگذرد از آنان که نگذاشتند روابط ما با برخی همسایگان بهبود یابد. کارهای کودکانه و احمقانه کردند و به مراکز دیپلماتیک حمله بردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با تبریک روز دختر و با بیان اینکه دختران بسیار باهوش، عفیف و پاکدامن ایرانی در همه مراکز علمی و تحقیقاتی دوشادوش پسران در علم و دانش و تحقیق و تلاش حرکت می‌کنند، اظهار کرد: امروز آنچه خدا برای مقام زن و دختران مقرر کرده بود در جمهوری اسلامی تحقق یافته است. البته برای حقوق زنان هنوز کارهایی مانده که باید انجام شود و لازم است عدالت جنسیتی و حضور آنان در مناصب تصمیم‌گیری به طور کامل اجرا شود.

وی یادآور شد: در این دولت تا نزدیک به ۳۰ درصد حضور زنان در مناصب مدیریتی انجام شد که امیدوارم در دولت بعدی آن چند درصد باقی مانده تا ۳۰ درصد هم اجرا شود تا حداقل‌ها در این زمینه انجام شده باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه ما باید همیشه و همواره حقوق زنان را پاس بداریم، افزود: البته ایام انتخابات همه به خانم‌ها احترام می‌گذارند اما نباید چنین باشد. در همه ایام باید به زنان احترام گذاشت و مقام آنان را حفظ کرد.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم وجود ارتباط دیپلماتیک ایران با کشورهای همسایه تصریح کرد: خدا نگذرد از آنان که نگذاشتند روابط ما با برخی همسایگان بهبود یابد. کارهای کودکانه و احمقانه کردند و به مراکز دیپلماتیک حمله بردند.

پست بعدی

گران فروشی با توجیه اجاره مغازه بالا ممنوع

پ ژوئن 10 , 2021
اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات استاد تهران تصریح کرد: برخی با این توجیه که در بالا شهر تهران و فرودگاه ها کرایه مغازه بالاست کالاها ‌ها را خارج از نرخ مصوب به فروش می‌رسانند که این ممنوع است

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000