حقوق‌های نجومی کماکان پابرجاست/ حقوق 85 میلیون تومانی تاجگردون در پست جدید

60c0d9020e335_2021-06-09_19-36 پس از گذشت کمتر از سه ماه از حضور تاجگردون در بیمه سرمد، فیش حقوقی منتشر شده او در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری نشان می‌دهد که او در این دوماه به ترتیب ۷۳ و ۸۵ میلیون تومان بعنوان حقوق دریافت کرده است.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم که اعتبارنامه‌اش برای در مجلس یازدهم با رای قاطع نمایندگان رد و از حضور در مجلس باز ماند، اواخر اسفند سال گذشته به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد وابسته به بانک صادرات منصوب شد.

حالا پس از گذشت کمتر از سه ماه از حضور تاجگردون در بیمه سرمد، فیش حقوقی منتشر شده او در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری نشان می‌دهد که او در این دوماه به ترتیب ۷۳ و ۸۵ میلیون تومان بعنوان حقوق در این دو ماه دریافت کرده است.


فیش حقوقی فروردین‌ماه غلامرضا تاجگردون


فیش حقوقی اردیبهشت‌ماه غلامرضا تاجگردون

پست بعدی

افزایش ظرفیت تولید نفت مشروط به رفع تحریم/احیا چاه ها هزینه دارد

چ ژوئن 9 , 2021
معاون تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: برنامه‌ریزی کردیم در صورت رفع تحریم‌ها، در گام نخست، تولید پیش از تحریم‌ها و در گام بعدی، افزایش ظرفیت تولید به بیش از ۴ میلیون بشکه را عملیاتی کرد. فرخ علیخانی گفت: پس از اعمال دوباره تحریم‌ها علیه ایران و تدوین سناریوی کنترل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000