جزئیات ساختار سازمان تعلیم و تربیت کودک اعلام شد

60c0c2905e138_60c0c2905e140 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جزئیات ساختار تشکیلاتی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تشریح کرد.

مهرزاد حمیدی در دومین جلسه هیات امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ضمن اشاره به طراحی ساختار این سازمان، اظهار کرد: جذب نیروی توانمند و کیفی، ساختار ماموریت گرا، تفویض ساختار و ارتباط بین حوزه علمیه و فضای مجازی از جمله مباحث و محورهای اصلی اعضای هیات امنا در مصاحبه حضوری بود.

وی در خصوص جزئیات ساختار این سازمان افزود: در این سازمان ماموریت گرا دو اداره کل و دو معاونت پیش بینی شده که برای هریک از معاونت‌ها دو مدیریت درنظر گرفته شده است.

حمیدی با اعلام ساختار پیشنهادی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، گفت: اداره کل نظارت، ارزیابی و توسعه مشارکت‌ها و اداره کل برنامه ریزی و توسعه منابع دو اداره کل و معاونت تعلیم و تربیت و معاونت توانمندسازی خانواده‌ها دو معاونت پیشنهادی این سازمان،خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: مدیریت آموزش و پژوهش، مدیریت امور فرهنگی و تربیتی، مدیریت حمایت اجتماعی و حقوقی و مدیریت توانمندسازی و مهارت آموزی خانواده نیز به ترتیب دو مدیریت برای هر معاونت خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در این نشست اعضای هیات امنای سازمان تعلیم و تربیت کودک به بیان دیدگاه‌های خود درباره نوع ساختار این سازمان پرداختند.

پست بعدی

اصفهان با محدودیت واکسن مواجه است/ شیب کند روند کاهشی کرونا

چ ژوئن 9 , 2021
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هنوز محموله جدید واکسن کرونا به استان اصفهان تخصیص نیافته است و با توجه به محدودیت واکسن تزریق دوز دوم در دستور کار قرار گرفته است. آرش نجیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه محموله جدید واکسن کرونا در اختیار استان اصفهان قرار نگرفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000