واکسن در عربستان کمیاب شد/ دولت این کشور از فواید تاخیر در تزریق دُز دوم گفت!

60c0a1dfd94b5_2021-06-09_15-41 بعد از کمبود شدید واکسن کرونا در عربستان، دولت این کشور از فواید تاخیر در تزریق دُز دوم واکسن گفت.

به نقل از رسانه‌ها، بعد از بروز بحران شدید در تامین واکسن و توقف واکسیناسیون در عربستان که منجر به انتقادات مردمی شد، معاون وزیر بهداشت در اظهارنظری عجیب از فواید تزریق دیرهنگام دز دوم سخن گفت.

عبدالله عسیری معاون وزیر بهداشت عربستان در بهداشت پیشگیری در این باره ادعا کرد: تاخیر در تزریق دز دوم نگران‌کننده نیست و اتفاقاً به نفع جامعه است، به ویژه اگر مختص بخش‌های خاصی از جامعه باشد!

او مدعی شد برخی از کشورها دز دوم را سه یا حتی چهار ماه بعد از تزریق دز اول تزریق می‌کنند.

به زعم این مسئول سعودی، بررسی سطح مصونیت بعد از تزریق دز اول نشان می‌دهد هیچ فاصله زمانی ایده‌آلی در تزریق بین 2 دز به اثبات نرسیده است.

او همچنین ادعا کرد تاخیر در تزریق دز دوم می‌تواند مصونیت را در بین افراد افزایش دهد.

گفتنی است عربستان سعودی با وجود پرداخت هزینه‌ واکسن‌های خریداری‌شده، در تامین آنها دچار مشکل شده و همین مساله انتقادات داخلی زیادی در پی داشته است.

پست بعدی

لایحه دو فوریتی دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه می‌شود

چ ژوئن 9 , 2021
رییس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از ارائه لایحه دو فوریتی دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس، خبر داد. نسرین وزیری نوشت: مفتخرم به اطلاع برسانم پیش‌نویس لایحه دائمی شدن #متناسب‌سازی_حقوق_بازنشستگان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000