حمایت ۶۰ درصدی مردم آمریکا از عملکرد ۶ ماهه بایدن

60bf0fde2d181_60bf0fde2d184 نتایج تازه‌ترین نظرسنجی از مقبولیت ۶۱ درصدی بایدن شش ماه پس از شروع به کارش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا حکایت دارد.

به گزارش هیل، طبق نظرسنجی جدید Hill-HarrisX، حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان عملکرد بایدن را تایید و ۴۰ درصد از آنها اعلام نارضایتی کردند.

طبق نظرسنجی اخیر، ۶۸ درصد از عملکرد بایدن در قبال پاندمی کرونا ابراز رضایت کرده و ۳۲ درصد عدم رضایت خود را اعلام داشتند. ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که مدیریت او در دولت را تأیید می کنند و ۴۰ درصد آنها مخالف بودند.

۵۷ درصد رأی دهندگان عملکرد وی در اقتصاد را تأیید و ۴۳ درصد رد کردند. ۵۲ درصد هم رسیدگی بایدن در مورد مسئله مهاجرت را تأیید کردند در حالی که ۴۸ درصد موافق نیستند.

پست بعدی

خطر شدید نگهداری بطری آب بیرون از یخچال

س ژوئن 8 , 2021
بررسی‌های یک مطالعه نشان داد که نگهداری آب‌های بطری‌شده به مدت سی روز در دمای خارج از یخچال می‌تواند باعث افزایش ماده شیمیایی بیس‌فنول‌آ در آب شود. «بیس‌فنول‌آ» یک ماده شیمیایی است که برای تولید ظروف یک‌بار مصرف، بطری‌های نگهداری آب، پوشش‌های داخلی قوطی‌های کنسری و تجهیزات پزشکی و … […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000