حماس: مساله اسیران در راس اولویت‌های ما قرار دارد

60be57b00966e_60be57b009672 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به آنچه در یک برنامه از شبکه الجزیره پخش شد، تاکید کرد که مساله اسیران در راس اولویت‌های رهبران سیاسی و نظامی این جنبش قرار دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم، سخنگوی حماس تصریح کرد که آزادی اسرا مساله‌ای مرکزی برای جنبش ملی فلسطین است و حماس به مبارزات خود برای آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که مروان عیسی معاون فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس شب گذشته در اولین حضور رسانه‌ای خود در گفت‌وگو با برنامه "ما خفی اعظم" الجزیره تاکید کرد که قسام در جنگ اخیر در تلاش برای تقویت موضع خود در پرونده مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی بود.

وی تاکید کرد که قسام برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

پست بعدی

ثبت ملی ۱۱ اثر فرهنگی تاریخی و ۲ میراث دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

س ژوئن 8 , 2021
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مراتب ثبت ملی ۱۱ اثر فرهنگی تاریخی و دو میراث دفاع مقدس را به استاندار آذربایجان شرقی ابلاغ کرد. علی‌اصغر مونسان در اجرای قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور و اساسنامه این سازمان، مراتب ثبت ۱۱ اثر فرهنگی تاریخی استان آذربایجان شرقی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000