ثبت نام دانش‌آموزان برای شرکت در فعالیت‌های اوقات فراغت آغاز شد

60be18ac3deae_60be18ac3deb0 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان، از ۱۶ خردادماه، با ثبت نام در سامانه همگام می‌توانند در فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان که در بستر شبکه شاد انجام می شود، شرکت کنند.

علیرضا کاظمی درخصوص برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان و با توجه به شرایط ، اظهار کرد: تابستان امسال، برنامه‌های وسیعی را تدارک دیده و ۳۰ هزار پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، هدف گذاری و زیرساخت‌های لازم در شبکه شاد ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به پیش بینی حضور ۳ میلیون دانش‌آموز در بسترفضای مجازی در فعالیت‌های اوقات فراغت، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم اوقات فراغت خوبی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

کاظمی ادامه داد: کانون‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، مدارس، پژوهش سراها و کتابخانه‌ها دست به دست هم دادند تا بتوانیم با ظرفیت‌هایی در شبکه شاد ایجاد می‌کنیم که فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان را به خوبی رقم بزند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این که ثبت نام پایگاه‌ها تا روز گذشته ۱۵ خردادماه توسط مدیران، ادامه داشت، اظهار کرد: بعد از اتمام ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه همگام، کلاس بندی‌ها در شبکه شاد، آغاز می‌شود. افتتاح این برنامه نیز به میزبانی استان زنجان و بعد از پایان ثبت نام در اوایل تیرماه خواهد بود.

شایان ذکر است؛ طی جدول زمان بندی اعلام شده مدیران فرصت داشتند نسبت به تعریف دوره اقدام کنند و بعد از آن باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا دانش‌آموزان با ورود به سامانه همگام نسبت به ثبت نام در کلاس‌ها اقدام کنند که ثبت نام دانش‌آموزان تا اول تیر ماه ادامه خواهد یافت. سپس شبکه شاد با ایجاد پنجره‌ای در صفحه اصلی شاد «پایگاه تابستانی من» را مانند «مدرسه من» ایجاد می‌کند و با انتقال اطلاعات از سامانه همگام به شاد، شبکه شاد قادر خواهد بود طبق کلاس‌های تعریف شده در سامانه همگام توسط مدیران پایگاه‌های تابستانی، گروه‌های کلاسی را ایجاد و در دسترس آن ها قرار دهد؛ لذا باید دانش‌آموزان تا اول تیرماه در سامانه همگام و در کلاس‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

پست بعدی

وزیر خارجه آلمان: گفت‌وگوها برای احیای برجام در مرحله پایانی است

د ژوئن 7 , 2021
وزیر امورخارجه آلمان گفت که رایزنی‌های وین برای احیای برجام در مرحله پایانی قرار دارد. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هایکو ماس امروز (دوشنبه) در سخنرانی خود در افتتاحیه نوزدهمین کنفرانس روسای نمایندگی های دیپلماتیک آلمان در خارج از کشور اظهار داشت: گفت‌وگوهای وین در مورد احیای کامل برنامه جامع اقدام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000