رییسی خواستار اختصاص زمان در صداوسیما جهت پاسخگویی به اظهارات همتی و مهرعلیزاده شد

60bd18f7b0958_60bd18f7b095b نماینده سیدابراهیم‌رئیسی، نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، در نامه‌ای به کمیسیون تبلیغات صداوسیما خواستار اختصاص زمان جهت پاسخگویی به اتهامات همتی و مهرعلیزاده علیه آقای رئیسی در جریان مناظره اول شد.

در متن این نامه آمده است:

رئیس محترم کمیسیون تبلیغات سازمان صدا و سیما

با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ، به استحضار می رساند از آنجایی که در اولین برنامه مناظره انتخابات ریاست جمهوری ، آقایان عبدالناصر همتی و محسن مهر علیزاده بر علیه آیت الله سید ابراهیم رئیسی افتراهایی عنوان کردند، خواهشمند است مبتنی بر مقررات اعلامی، زمانی جهت پاسخگویی رسمی به این موارد کذب در اختیار قرار گیرد.

محمد مهدی اسماعیلی

پست بعدی

مستند محسن مهرعلیزاده سانسور شد

د ژوئن 7 , 2021
ستاد انتخابات محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سانسور نخستین فیلم مستند این کاندیدا توسط صدا و سیما خبر داد. در اطلاعیه ستاد انتخابات محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آمده است: «مستند تلویزیونی این نامزد ریاست جمهوری بعد از سانسور بخش های زیادی از آن ساعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000