تک گویی‌های زنانه روی صحنه

60bc79b569beb_60bc79b569bee نمایش «پنج ثانیه برف» نوشته عباس جمالی به کارگردانی فاطمه زمانی در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.

فاطمه زمانی گفته است که این نمایش تک گویی‌هایی از زندگی زنانی است که هر کدام دارای دنیای متفاوت و شرایط خاص خود در جامعه هستند و اتفاقی مشترک آن‌ها را به هم گره می‌زند.

علی پیله‌ور، فاطمه زمانی، صفورا کاظم‌پور، نوشین سرکوبی، هانیه عادلزاده و ستایش انیسی بازیگران این نمایش هستند که با تهیه کنندگی مجید یاراندی‌پور توسط گروه هنری سافاتا اجرا می‌شود.

نمایش «پنج ثانیه برف» از روز دوشنبه، هفدهم خرداد ماه، هر روز ساعت ۱۸ در تماشاخانه شهرزداد روی صحنه می‌رود.

پیش از این مرتضی میرمنتظمی همین نمایشنامه را سال ۹۵ در تالار حافظ روی صحنه برده بود. متن این اثر نمایشی پیش‌تر از سوی نشر «نیماژ» منتشر شده است.

پست بعدی

بیت کوین در السالوادور به ارز قانونی تبدیل می شود

ی ژوئن 6 , 2021
رئیس‌جمهور السالوادور از ارائه طرحی به کنگره مبنی بر قانونی شدن بیت‌کوین در این کشور طی هفته آبنده خبر داد. نجیب ابوکیله رئیس‌جمهور السالوادور، ضمن اعلام حمایت از بیت کوین در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ گفت: می‌خواهم هفته آینده طرحی را به کنگره ارسال کنم که به موجب آن بیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000