در مناظره غیابی با روحانی هم پیروز نشدید

60bbd32ae48ef_60bbd32ae48f1 معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: هم کاندیداها و هم صدا وسیما تحریم و کرونا را سانسور کردند.

علیرضا معزی در توئیتی نوشت: حتی در #مناظره غیابی با #روحانی هم پیروز نشدند گواه آنکه مخالفان، کوچکترین اشاره‌ای به تأثیر #جنگ_تحریمی و #کرونا بر اقتصاد ایران نداشتند و تاریخی‌ترین فشار اقتصادی و مهیب‌ترین بحران سلامت عمومی را #سانسور کردند.

جالب آنکه این دو واقعیت حتی در سؤالات طراحی شده رسانه‌ی ملی هم وجود نداشت. هر روایتی از واقعیت بدون #ترامپ، تحریم و کرونا، تلاشی است برای فرار از شکست حتی در مناظره‌های غیابی، تلاشی برای پنهان کردن صورت مسأله‌های بزرگ و منحرف کردن افکار عمومی از فقر و ضعف پاسخ‌ها و ساده‌سازی‌ها.

پست بعدی

جانشین احتمالی نتانیاهو تهدید به قتل شد

ی ژوئن 6 , 2021
شبکه ۷ تلویزیون اسرائیل شنبه شب فاش کرد که "نفتالی بنت" نخست وزیری احتمالی ائتلاف مخالف نتانیاهو تهدید به قتل شده است. براساس گزارش این رسانه صهیونیستی، دستگاه‌های امنیتی اسرائیل تهدیدات روشنی علیه بنت را رصد و آن را کاملا جدی تلقی کرده‌اند. این گزارش می افزاید: رهبر حزب یمینا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000