حمله علی مطهری به شورای نگهبان : معلوم شد شورای نگهبان التزام عملی به نظام ندارد

60bb937c5e3d7_2021-06-05_19-38 علی مطهری در واکنش به بیانیه شورای نگهبان پس از تذکر رهبر انقلاب نوشت: جبرانی صورت نگرفت و معلوم شد شورای نگهبان التزام عملی به نظام ندارد، همان چیزی که این شورا تاکنون افراد زیادی را به این بهانه رد صلاحیت کرده است.

علی مطهری، داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: «شورای نگهبان در بیانیه خود مطالبه رهبری در خصوص جبران جفا و ظلم به برخی از نامزدها را اولا متوجه فضای مجازی کرد و ثانیاً گفت اصلاً گزارش دروغ تأثیری در رد صلاحیت‌ها نداشته است.

پاسخ این استدلال این است که اولاً رهبری این جبران را از "دستگاه‌های مسئول" مطالبه کردند نه کاربران فضای مجازی. ثانیاً دو تن از فقهای این شورا قبلا اعلام کرده بودند گزارش دروغ درباره فرزند یکی از نامزدها عامل رد صلاحیت او بوده است. پس جبرانی صورت نگرفت و معلوم شد شورای نگهبان التزام عملی به نظام ندارد، همان چیزی که این شورا تاکنون افراد زیادی را به این بهانه رد صلاحیت کرده است.»

پست بعدی

از صندوق‌های ETF چه خبر؟

ش ژوئن 5 , 2021
صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF که یکی از سرفصل‌های جذاب بازار سرمایه بود، این روزها مانند سایر بخش‌های بازار کجدار و مریز به راه خود ادامه می‌دهند و همچنان پالایشی یکم پایین‌تر از ارزش زمان عرضه خود معامله می‌شود. در روزهای صعود شارپی بازار سرمایه در سال گذشته، وعده عرضه سه صندوق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000