نقاشی «چرچیل» حراج می‌شود

60bb331b60b66_60bb331b60b6b تابلو نقاشی خلق‌شده توسط «وینستون چرچیل»، نخست‌وزیر سابق بریتانیا که به دوستش هدیه داده شده بود در یک حراجی به مزایده گذاشته می‌شود.

تابلو نقاشی رنگ و روغنی که در سال ۱۹۲۱ توسط «وینستون چرچیل» نخست‌وزیر سابق بریتانیا خلق شده است در حراجی فیلیپس واقع در نیویورک به قیمت تقریبی ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار به مزایده گذاشته می‌شود.

این تابلو نقاشی ۴۰ سال در مجموعه «چرچیل» بود و توسط او به «ارسطو اوناسیس» یونانی سرشناس و همسر دوم «ژاکلین کندی» اهدا شده بود.

اکنون نوادگان «اوناسیس» این اثر را در حراجی آثار هنر مدرن و معاصر فیلیپس که بیست و سوم ژوئن برگزار می‌شود به مزایده می‌گذارند.

«چرچیل» و «اوناسیس» به واسطه پسر «چرچیل» با یکدیگر آشنا شدند و مدت‌ها دوست باقی ماندند. «اوناسیس» یکی از چندین دوست سرشناس «چرچیل» بود که این سیاستمدار بریتانیایی به آن‌ها تابلوهای نقاشی منظره و طبیعت بی‌جان را هدیه کرده بود.

اخیرا در بازار هنر از تابلوهای نقاشی «چرچیل» به خوبی استقبال شده است. در ماه مارس اخیر سه تابلو نقاشی «چرچیل» در حراجی کریستیز در مجموع به قیمت ۱۶ میلیون دلار فروخته شد.

پست بعدی

وعده‌ای نمی‌دهم که نتوانم عمل کنم/ مناظره‌هاعرصه ارائه برنامه باشد

ش ژوئن 5 , 2021
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مناظره‌ها باید عرصه ارائه برنامه و کارنامه باشد گفت: دولت مردمی وعده‌ای نمی‌دهد که‌ نتواند عمل کند. سید ابراهیم رئیسی در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی گفتگو با جوانان در شبکه ۳ سیما با اشاره به ابعاد زندگی امام راحل و نیاز امروز کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000