واکنش مهراوه شریفی‌نیا به درگذشت خالق کیمیا/ کیمیای شما ولی، مرا به درکِ عمیقی از شهامت و اندوه مبتلا کرد

60ba33096f4c7_60ba33096f4c9 مهراوه شریفی‌نیا با انتشار متن کوتاهی در اینستاگرام به خبر درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا واکنش نشان داد.

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر سریال «کیمیا» نوشت: «آقای بهبهانی‌نیای عزیز! دو سال عاشقانه در جانِ کیمیایی که شما نوشتید، زندگی کردم. با کیمیای شما در کنار خامی و غرور و هیجان‌زدگی و پختگی و عشق، زیستن در جنگ را تجربه کردم؛ جنگی که در خاطره‌ی خودِ واقعی‌ام چیزی جز هراس از آژیر و شیشه‌های شکسته نبود.

کیمیای شما ولی، مرا به درکِ عمیقی از شهامت و اندوه مبتلا کرد. اندوهی که از سوزانندگیِ شعله‌های آتشِ هشت ساله برمی‌خاست. شهامتی که از نگاهِ میهن‌پرستان ساطع می‌شد. درک عمیقی که تا همین امروز دم و بازدمم به آن آغشته است و دوستش دارم، هرچند با اشک، هرچند با بغض.

امروز، کیمیای عزیز من، خالقش را از دست داد.

چه خبر تلخی…»

بیشتر بخوانید: علت درگذشت مسعود بهبهانی نیا

واکنش مهراوه شریفی‌نیا به درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا

پست بعدی

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

ج ژوئن 4 , 2021
اداره کل هواشناسی استان تهران از احتمال وزش باد شدید در مناطق جنوبی و غربی استان ظرف ۴۸ ساعت آینده خبر داد. براساس اطلاعات اداره‌کل هواشناسی استان تهران، احتمال وزش باد شدید در مناطق جنوب و غربی استان تهران طی ۴۸ ساعت آینده ‌پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی پنج روز آینده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000