هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد/ برخورد پلیس با حرکات نمایشی موتورسواران

60b9d6cbe4e97_60b9d6cbe4e9a معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به تخلفات می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

سرهنگ علی همه خانی درباره برخورد با موتورهای سنگین فاقد مجوز و همچنین حرکات نمایشی موتورسواران، تصریح کرد: پلیس برحسب وظیفه با هر نوع تخلفی برخورد می‌کند اما با توجه به نا امن کردن معابر توسط این موتور سیکلت‌ها و حرکات مخاطره آمیز که جان خود و سایرین را به خطر می‌اندازند، بنا بر مطالبه مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه با چنین موتور سیکلت‌هایی برخورد می‌کند.

وی ضمن اشاره به فیلم‌هایی که این موتور سیکلت سواران در فضای مجازی منتشر می‌کنند، اذعان کرد: با رصدهای مانیتورینگ این موتورسیکلت‌ها شناسایی می‌شوند و با پشتیبانی همکارانی که در سطح معابر حضور دارند، توقیف خواهند شد.

معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران متذکر شد: موتورسیکلت سواران فکر نکنند که روزهای تعطیل متعلق به آنهاست و موتورسیکلت و هر وسیله بدون پلاکی فاقد مجوز بوده و توقیف آن به موجب تخلفاتی از قبیل حرکات نمایشی برای ترخیص موتور می‌بایست به مراکز ذی ربط برای نداشتن پلاک و مجوز مراجعه کند.
وی در مورد میزان برخورد با این موتورسیکلت‌ها اذعان کرد: پلیس با طرح‌های ترافیکی به صورت روزانه با موتورسیکلت سوارانی که مبادرت به چنین تخلفاتی می‌کنند، برخورد می‌کند و وسیله به پارکینگ انتقال داده می‌شود و اگر فاقد مجوز باشد باید با سیر تشریفات اداری و قانونی جهت ترخیص آن مراجعه کنند.
سرهنگ همه خانی در پایان خواستار شد: موتورهای سنگین حتما باید یدک کش داشته باشند و هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد در سطح شهر را ندارد، همچنین با توجه به طرح موتوریار پلیس و پویش موتورسوار خوب، به قوانین احترام بگذارند.

پست بعدی

توافق مقامات عراقی برای پرداخت طلب ایران

ج ژوئن 4 , 2021
وزارت برق عراق با اشاره به توافق بر سر جدول زمانی پرداخت طلب ایران اعلام کرد صادرات گاز ایران به عراق به زودی افزایش می یابد. وزارت برق عراق از توافق با مقامات مالی عراق بر سر جدول زمانی پرداخت طلب ایران خبر داد و اعلام کرد صادرات گاز ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000