دولت رییسی به کمک جوانان انقلابی رشد اقتصادی ۵ درصدی را محقق می کند/ تورم در انتهای سال ۲۰۲۱ انشاالله ۳۰ درصد کاهش پیدا می کند

60b8a6e2d7cea_2021-06-03_14-24 یک کارشناس مسائل سیاسی با حضور در مجموعه صنعتی و دانش بنیان موج فناوری هوشمند ضمن ابراز خشنودی و مباهات از محصولات دانش پایه و دستاوردهای جوانان این مجموعه دانش بنیان گفت:حضور جوان مومن انقلابی در هر بخشی تحول آفرین است.

صالح اسکندری با بیان اینکه نخبگان و متخصصان جوان انقلابی باید برای فرصت ها و تهدید های آینده پیش روی مدیریت کشور در مواجهه با رشد سریع فناوری در برخی حوزه ها نظیر آی، سی، تی، هوش مصنوعی، مجازی سازی، رباتیک و مکاترونیک، بیو تکنولوژی، نانو تکنولوژی و … باید چاره اندیشی کنند افزود: الحمدلله جوانان مومن انقلابی پرچمدار پیشرفت علمی در کشور هستند.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در ۱۴۰۰ این انتخابات را نقطه عطفی در تاریخ رقابت های سیاسی جمهوری اسلامی بر شمرد و گفت: مردم باید امیدوار باشند که اوضاع کشور و معیشت مردم با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی رو به بهبود خواهد رفت.

صالح اسکندری با بیان اینکه در این انتخابات برای مردم جناح ها، گروه ها و اشخاص مهم نیستند گفت: مردم دنبال فردی هستند که از مشکلات آنها گره گشایی کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به پیش بینی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول گفت: ایران در ۲۰۲۱ از رکود تورمی خارج خواهد شد و انشاالله دولت آقای رئیسی می تواند با تکیه بر جوانان مومن انقلابی تورم ۴۸ درصدی در فوریه ۲۰۲۱ را در پایان سال میلادی به ۲۰ درصد کاهش داده و طی یکی دو سال رشد ۵ درصدی اقتصادی را محقق کند.

پست بعدی

۱۷۰ فوتی جدید کرونا در کشور / افزایش تعداد شهرهای قرمز

پ ژوئن 3 , 2021
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته …بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و همچنین در این بازه زمانی… ی. بیمار دیگر نیز شناسایی شدند. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۵ هزار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000