معلم و مدرسه جایگزینی ندارند/ تلاش برای برگزاری حضوری کلاس ها

60b888a91fee2_60b888a91fee5 وزیر آموزش و پرورش از تلاش برای برگزاری حضوری کلاس‌ها در ابتدای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: به همگان ثابت شده که معلم و مدرسه جایگزینی ندارند.

محسن حاجی میرزایی صبح پنجشنبه در حاشیه سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شیوع در کشور بسیاری از فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری شد.

وی اضافه کرد: طی سال تحصیلی گذشته که کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شد، این واقعیت به اثبات رسید که مدرسه و معلم جایگزینی ندارند و باید به فضای مدرسه برگردیم تا شاهد کیفیت بیشتری در آموزش باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای انجام واکسیناسیون معلمان به عنوان یکی از اقشار حساس در مردادماه خاطرنشان کرد: با انجام واکسیناسیون تلاش می‌شود در مهرماه آینده مدرسه‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

حاجی میرزایی در ادامه به لایحه رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و ادامه داد: کلیات لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در کمسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی فوریت این لایحه به رأی‌گیری گذاشته شد و مجلس با اولویت و فوریت آن موافقت کرده و مراحل بررسی و تصویب آن بعد از تعطیلات در نخستین جلسه مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انگیزه خوب نمایندگان مجلس برای تسریع در تبدیل این لایحه به قانون بیان کرد: هر زمانی که لایحه رتبه‌بندی معلمان به تصویب برسد، از ابتدای سال برای کسانی که واجد شرایط تشخیص داده شوند و رتبه‌های مختلف را احراز کنند قابل اعمال خواهد بود.

وی افزود: چون در سال نخست باید مراحل احراز صلاحیت‌ها انجام شود این کار به تدریج انجام و معلمان در مدت سه سال در رتبه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

پست بعدی

دستگیری عامل فروش مجموعه های کنکوری در فضای مجازی

پ ژوئن 3 , 2021
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش مجموعه های کمکی کنکور یک موسسه آموزشی در فضای مجازی با قیمت های بسیار ناچیز خبر داد. سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: نماینده حقوقی یک موسسه آموزشی معتبر در کشور با مراجعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000